Activitățile legate de tratarea cererilor, trimiterea de notificări și verificarea respectării contractelor SLA sunt automatizate cu ajutorul ServiceDesk Plus, un sistem intuitiv de tip Service Desk. Managementul incidentelor, managementul serviciilor cu catalogul de servicii, managementul problemelor, managementul schimbărilor, managementul lansărilor, managementul proiectelor sunt integrate într-un singur sistem.
De asemenea, înregistrarea și gestionarea resurselor sunt permise de sistem, în asociere cu modulul de gestionare a achizițiilor și cu cel de gestionare a contractelor. Prin compatibilitatea cu biblioteca ITIL, este garantat faptul că toate serviciile administrate prin sistem sunt oferite în mod optimizat, satisfăcând cerințele utilizatorilor. Pentru a putea livra serviciile în timp util, în conformitate cu contractele SLA, serviciul este optimizat la maximum. Grație acestui aspect, timpului de gestionare a aplicațiilor este scurtat, iar baza de cunoștințe contractează rezolvarea aplicațiilor pe cont propriu de către utilizatorii sistemului. Este urmărită inclusiv nevoia de îmbunătățire permanentă a calității serviciilor, astfel că sistemul permite chiar examinarea satisfacției utilizatorilor.
Servicedesk Plus reprezintă cel mai performant instrument al ManageEngine, care este o soluție cuprinzătoare de Service Desk. Sistemul poate fi accesat în versiunea on premise, în versiunea Cloud și în versiunea MSP. Cei interesați pot să participe la un webinar pentru distribuitorii de soluții, unde vor putea vedea aplicațiile sistemului în mod live! Înscrierea la primul webinar ServiceDesk Plus, organizat pe data de 29 martie 2022, se poate face aici: https://manageengine.mwtsolutions.eu/ro/obtine-controlul-infrastructurii-it?utm_campaign=RO_MEweb22&utm_source=t_c&utm_medium=t_c
Această înregistrare permite, de asemenea, urmărirea unui webinar despre sistemul Desktop Central pentru gestionarea dispozitivelor finale.
Cuprins
Gestionarea dispozitivelor terminale dintr-un singur loc cu Desktop Central
Instrument integrat, deosebit de puternic, Desktop Central permite gestionarea completă a dispozitivelor finale, de exemplu computere, servere, tablete, smartphone-uri și chiar și chromebook-uri și AppleTV. Windows, macOS, Linux, IOS și Android sunt printre sistemele de operare acceptate, astfel că se poate vorbi despre o soluție compatibilă în mod universal.
Cu ajutorul Desktop Central se poate gestiona întregul ciclu de viață al computerului, pornind de la pregătirea computerului pentru lucru folosind modulul OS Deployer, prin instalarea aplicațiilor necesare, implementarea securității, instalarea actualizărilor și patch-urilor pe dispozitivele pe cale de dispariție. Prin înregistrarea la webinarul Obține controlul infrastructurii IT, se poate vedea cum funcționează sistemul în acțiune. Webinarul dedicat pe deplin funcționalităților Desktop Central este programat pe data de 31 martie 2022, iar înscrierea se poate face aici:
Pentru un plus de securitate, demn de menționat este faptul că sistemul permite blocarea USB, blocarea executabilelor EXE, eliminarea software-ului interzis sau configurarea BitLocker. Un alt element relevant este modulul de gestionare a patch-urilor, cu ajutorul căruia se poate urmări starea mediului clientului în ceea ce privește actualizările instalate și cele care lipsesc. Mai mult decât atât, există ca parte a acestui modul o opțiune care permite configurarea unui grup de testare pe care vor fi instalate mai întâi actualizările. Ulterior, după ce există asigurarea că respectivele actualizări nu sunt dăunătoare în niciun fel, acestea pot fi marcate drept acceptate, urmând să fie implementate automat pe alte computere din organizație.
Un alt modul de mare utilitate este modulul MDM (Mobile Device Management), care controlează complet dispozitivele mobile și permite implementarea de profiluri și securitate. De asemenea, se pot instala aplicații, se poate pregăti propriul magazin cu aplicații disponibile pentru utilizatori. Acest modul permite în plus curățarea dispozitivelor în caz de furt sau pierdere a acestora.
Soluții marca ManageEngine
Parte a Zoho Corporation, ManageEngine creează software de management IT cuprinzător care face munca mai ușoară pentru mulți oameni din întreaga lume. Totul a început în 1996, sub denumirea de AdventNet, o companie de administrare a rețelei. În 2002, numele a fost schimbat în ManageEngine. În prezent, 9 din 10 companii din lista Fortune 100 folosesc un instrument din gama ME. Mai mult de 60 de instrumente IT pentru gestionarea operațiunilor IT, inclusiv rețele, servere, aplicații, helpdesk, Active Directory, securitate, computere și dispozitive mobile sunt oferite de ManageEngine.
MWT Solutions – distribuitor ManageEngine
Încă din anul 2007, MWT Solutions este singurul distribuitor oficial și unic al ManageEngine în Polonia. Compania are sucursale în România, Ungaria și Republica Cehă. Peste 300 de sisteme cuprinzătoare ManageEngine au fost implementate până acum. De asemenea, au fost finalizate peste 400 de proiecte, existând în portofoliu peste 1.500 de clienți satisfăcuți de serviciile de care au beneficiat.
În plus față de serviciile legate de produsele ManageEngine, MWT Solutions oferă și servicii de consultanță și instruire. Pentru a afla mai multe detalii despre sistemele ManageEngine, se poate trimite un email la adresa info@mwtsolutions.ro, primul pas spre o întâlnire individuală cu specialistul companiei.