Dacă ar fi să răspunzi fulger la întrebarea care este cel mai important echipament din biroul tău, ce ai alege? Nu vorbim aici de espressorul care îți dă energie în fiecare zi să termini tot ce ai de făcut, ci de acele tehnologii care rezolvă mai bine de jumătate din munca ta de zi cu zi.
Cu siguranță dacă lucrezi într-un cabinet de avocatură sau într-o firmă de contabilitate, ai alege cu ochii închiși scannerul. Altfel cum ai reuși să bați kilometri întregi de du-te – vino doar pentru a semna zecile de acte cu clienții tăi? Fie că e vorba de rechizitorii, procese verbale, cereri, acte specifice sau contracte și facturi.
Un scanner potrivit face cât trei sferturi din munca unui astfel de birou, ar spune mulți dintre angajați.
O alegere inteligentă în acest sens este echipamentul WorkForce DS-730N de la Epson, un scanner independent, accesibil şi extrem de eficient. Uite care sunt caracteristicile care fac din el o alegere ideală.
Partajare foarte simplă
E varianta inteligentă pentru gestionarea documentelor de afaceri, care îți oferă posibilitatea de a scana către locaţii separate. Doar apeși un buton și poți converti, capta sau distribui informaţii scanate în biroul tău.
Este foarte simplu să distribui documentele scanate cu ajutorul acestui scanner. Dacă biroul tău nu dispune de un spațiu foarte generos, atunci ar fi ideal să reduci numărul de echipamente din el. Scanezi tot ce ai nevoie și trimiți documentele printr-o simplă apăsare de buton prin e-mail, folder, FTP, SFTP, servicii cloud sau aplicații Microsoft.
Performanță ridicată
Datorită vitezelor de scanare duplex de până la 40 ppm/80 ipm, poți capta rapid și ușor mai multe pagini într-un singur fișier.
Manipulare fiabilă a hârtiei
Modelul WorkForce DS-730N se remarcă și printr-o serie de caracteristici inteligente. Este vorba despre senzori ultrasonici și o funcție de protecție a hârtiei. Modul de scanare încetinită permite captarea mediilor de tipărire dificile prin reducerea vitezei rolei, fără sporirea dimensiunii fișierelor. Detectarea alimentării duble permite procesarea rapidă a documentelor dificile, precum plicuri sau post-it-uri.
Protejarea documentelor importante
Documentele importante sunt protejate, datorită sistemului de avertizare în caz de blocare sau murdărie. Sistemul activ de separare a rolelor și senzorii integrați contribuie la prevenirea alimentării duble a documentelor și asigură scanarea cu precizie a fiecărei coli.
Butoane de trimitere rapidă
Datorită WebConfig, poți crea presetări și le poți aloca unuia dintre cele trei butoane de trimitere rapidă, fără să ai nevoie de un calculator sau un server. Poți trimite o lucrare către mai multe adrese de e-mail într-un singur pas. Scanezi o dată și trimiți către mai multe contacte diferite. Pot fi salvate până la 300 de contacte separate.
Un alt avantaj de a alege scannerul sheetfed cu rețea DS-730N de la Epson este faptul că îi poți extinde garanția până la 3 ani. Asta în cazul în care mai aveai nevoie și de alte avantaje pentru a-l testa în biroul tău.
Un comentariu
Este interesant să vedem cum tehnologia poate ajuta la optimizarea activităților din birou și cum aceasta poate fi utilizată în beneficiul oamenilor. În general, aceste tehnologii pot îmbunătăți productivitatea și eficiența muncii, ceea ce este benefic pentru toți cei implicați. Prin urmare, consider că este un articol informativ și util pentru cei interesați de tehnologie și de optimizarea activităților din birouri.