Pentru prima dată în istoria festivalului, Cannes Lions și Accenture Interactive, The Experience Agency, anunță lansarea în exclusivitate a conținutului festivalului sub forma Digital Doggy Bag 2019 pentru întreaga industrie creativă.
Având în vedere popularitatea Digital Doggy Bag “Săptămâna în retrospectivă” („Week in Review”), care a strâns deja peste 22.000 de vizualizări, Cannes Lions și Accenture Interactive oferă acum tuturor cele mai importante momente şi concluzii de la cea de-a 66-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions.
La finalul festivalului, Cannes Lions și Accenture Interactive au oferit tuturor participanților versiunea oficială a „Week in Review”, parte a Digital Doggy Bag, alături de șase suite de subiecte personalizabile.
Acest pachet de conținut original și cuprinzător conține informații valoroase și tendințe extrase din cele mai reprezentative experiențe de la Cannes Lions.
Cele șase suite tematice din pachetul Digital Doggy Bag sunt:
- Impactul brandului
- Storytelling transformațional
- Încredere și etică
- Protejarea afacerii împotriva schimbărilor viitoare
- Experiența consumatorilor
- Diversitate, incluziune și accesibilitate
„Cannes Lions a devenit un moment unic pentru industrie, unde sunt susținute sute de discursuri, sunt judecate mii de lucrări, unde sunt făcute numeroase anunțuri, iar sintetizarea acestora nu este doar importantă, ci esențială.
Digital Doggy Bag permite participanților să dezvăluie echipelor lor din întreaga lume cele mai importante aspecte din programul de cinci zile și să înțeleagă mai bine lucrurile după festival, o experiență care se poate dovedi copleșitoare. Suntem încântați să facem aceste cunoștințe accesibile tuturor. Nu există niciun dubiu că acest Digital Doggy Bag va contribui semnificativ la înțelegerea comună a industriei noastre în prezent.”
– Philip Thomas, președinte al Cannes Lions.
Accenture Interactive a fost una dintre cele mai importante voci de la festival
Fiind una dintre cele mai importante voci la cea de a 66-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions, Accenture Interactive a dovedit capabilitățile sale creative, câștigând un total de 40 de premii la 12 categorii, de cinci ori mai multe decât anul anterior.
Premiile câștigate au inclus două Grand Prix în categoriile Film Craft și Film Lions pentru campania provocatoare “Adevărul merită” („The Truth is Worth It”) pentru The New York Times.
Creată de agenția Droga5, recent achiziționată de Accenture, campania subliniază în mod subtil importanța investigațiilor jurnalistice, dezvăluind rigurozitatea și pericolul reprezentat de aducerea la viață a acestor povești.
„În calitate de Experience Agency, Cannes Lions reprezintă pentru noi o investiție strategică pe termen lung pe care am făcut-o în dezvoltarea capacităților noastre creative. Anul acesta a reprezentat cea mai puternică prezență a noastră la Festival și suntem onorați de cât de bine am fost primiți de către industrie.
Digital Doggy Bag este modalitatea noastră de a mulțumi, îmbunătățind experiența tuturor participanților la eveniment și oferind, totodată, informații utile și amintiri de durată pe care aceștia le pot transmite colegilor lor”.
– Brian Whipple, CEO al Accenture Interactive.
The Experience Agency și-a completat prezența la Festival găzduind o serie de evenimente și discuții pe parcursul săptămânii, inclusiv zece sesiuni pe scena principală și moderarea conversațiilor pe teme cum ar fi viitorul agențiilor, scopul brandului, sustenabilitate, diversitate și incluziune.
Premiile câștigate de Accenture Interactive includ:
2 Grand Prix
- Film Craft – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
- Film Lions – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
10 Gold Lions
- 4 Gold Lions: Film Craft – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
- 1 Gold Lion: Film Lions – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
- 1 Gold Lion: Mobile – ‘Bagelgate’, Philadelphia – Droga5
- 2 Gold Lions: Mobile – ‘Pocket Franchise’, KFC – HO Communication
- 1 Gold Lion: Creative eCommerce – ‘Christmas Pocket Store’, KFC – HO Communication
- 1 Gold Lion: Film Craft – ‘An Open Mind is the Best Look’, Nordstrom – Droga5
14 Silver Lions
- 1 Silver Lion: Film Lions – ‘Vikings, Lucifer’, Amazon Prime Video – Droga5
- 1 Silver Lion: Film Lions – ‘An Open Mind is the Best Look’, Nordstrom – Droga5
- 1 Silver Lion: Mobile – ‘iHOB’, iHOP – Droga5
- 1 Silver Lion: Brand Experience & Activation – ‘Sleeping Flags’, O.N.E – ROTHCO
- 1 Silver Lion: PR – ‘iHOB’, iHOP – Droga5
- 1 Silver Lion: PR – ‘Sleeping Flags’, O.N.E – ROTHCO
- 2 Silver Lions: Film Craft – ‘Jack Ryan, Vikings’, Amazon Prime Video – Droga5
- 1 Silver Lion: Film Craft – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
- 4 Silver Lions: Film Craft – ‘An Open Mind is the Best Look’, Nordstrom – Droga5
- 1 Silver Lion: Design – ‘Coal Drops Yard’, Argent – Droga5
14 Bronze Lions
- 1 Bronze Lion: Outdoor – ‘Snowflakes’, The British Army – Karmarama
- 1 Bronze Lion: Outdoor – ‘Sleeping Flags’, O.N.E – ROTHCO
- 1 Bronze Lion: Print & Publishing – ‘Roots’, AIB – ROTHCO
- 1 Bronze Lion: Print & Publishing – ‘Read More, Listen More’, The New York Times – Droga5
- 1 Bronze Lion: Entertainment – ‘The Truth is Worth It’, The New York Times – Droga5
- 1 Bronze Lion: Entertainment Lions for Sport – ‘Mama Said Knock You Out’, JP Morgan CHASE & Co. – Droga5
- 1 Bronze Lion: Film Craft – ‘Mama Said Knock You Out’, JP Morgan CHASE & Co. – Droga5
- 1 Bronze Lion: Film Craft – ‘Jack Ryan, Vikings, Lucifer’, Amazon – Droga5
- 1 Bronze Lion: Film Craft – ‘Jack Ryan, Vikings’, Amazon Prime Video – Droga5
- 1 Bronze Lion: PR – ‘New Australia-land’, Meat & Livestock Australia – The Monkeys
- 1 Bronze Lion: PR – ‘Bagelgate’, Philadelphia – Droga5
- 1 Bronze Lion: Creative Effectiveness – ‘Dundee’, Tourism Australia – Droga5
- 1 Bronze Lion: Mobile – ‘Bagelgate’, Philadelphia – Droga5
- 1 Bronze Lion: Film Lions – ‘Boob Balls’, Bereli – The Monkeys