Ecosistemul de peste 50.000 de useri care generează lunar peste 50.000 vânzări online și 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma înregistrând continuu tot traficul și toate tranzacțiile
Începând cu data de 6 august 2016, toată activitatea 2Performant se desfășoară pe noua platformă, indiferent de țara sau moneda în care operează partenerii. Această schimbare presupune un upgrade semnificativ al platformei din punct de vedere al funcționalităților și serviciilor oferite, cu o investiție totală care se ridică la aproximativ 300.000 de euro.
Investiția a fost direcționată în dezvoltarea tehnologiei proprietare, proces care a durat aproximativ 18 luni. Tehnologia care stă la baza platformei 2Performant este construită în Ruby on Rails, AngularJS, MongoDB, MySQL și este găzduită pe infrastructura Amazon Web Services. Întreg portofoliul de 500 de advertiseri și 49.000 de afiliați al rețelei de afiliere a fost mutat fără alte acțiuni sau eforturi suplimentare din partea acestora.
Ce înseamnă pentru piața din România trecerea la 2Performant
După 8 ani de existență, rețeaua de afiliere are o platformă nouă, modernă, adaptată pentru mobil, scalabilă, care oferă o experiență superioară de utilizare și care funcționează în regim self-service.
Pentru advertiseri (magazinele online), noua platformă înseamnă:
- acces la afiliați internaționali în cazul business-urilor care funcționează și în afara României, ceea ce presupune posibilitatea de a atrage mai ușor vânzări online în regiune;
- posibilitatea de a lansa singuri un program de performance marketing în maximum 20 de minute, după modelul publicității platite la Google sau Facebook;
- acces la facturi direct din contul de advertiser;
- un sistem de statistici complete și ușor de înțeles, pentru a lua decizii cât mai informate în legătură cu programul lor și a avea 100% control pe bugete;
- opțiunea de a dezvolta un program complet de marketing bazat pe performanță prin intermediul Edge, agenție full-service de performance marketing, parte din grupul 2Performant Network.
Pentru afiliați, trecerea la 2Performant aduce:
- accesul la numeroase magazine online internaționale;
- posibilitatea de a primi instantaneu în cont comisioanele aprobate prin intermediul programelor de afiliere prepaid;
- retragerea mai simplă a comisioanelor și diminuarea birocrației;
- afișarea timpului de plată a comisioanelor pentru fiecare advertiser activ.
Printre alte facilități pe care le oferă 2Performant se numără și posibilitatea de a lucra cu peste 30 de monede diferite, precum și de a scala foarte ușor în cazul creșterilor semnificative de trafic reprezentate de evenimente ca Black Friday, de exemplu.
„După 8 ani în care putem spune că am contribuit la creșterea pieței de e-commerce din România, a venit momentul să facem următorul pas și să trecem astfel la un brand global și o platformă modernă. Provocarea tehnică de a uni două platforme de marketing diferite (2Parale și 2Performant) fară a opri activitatea nici uneia dintre ele a fost foarte mare – vreau să mulțumesc în special echipei tehnice care s-a achitat de această sarcină la un nivel remarcabil, cu un efort susținut de 18 luni, dar și echipei operaționale care a susținut permanent relația cu toți userii pe parcursul acestei schimbari.
Ne bucurăm foarte mult să putem prezenta acum o platformă care ne va permite în curând să testăm afilierea pe orice piață de pe glob, fără alte bariere sau intermediari și mă bucur că mulți dintre partenerii noștri au primit foarte bine noua platformă și au început deja să profite de noile opțiuni existente. De exemplu, Vola, unul dintre cei mai importanți clienți ai noștri, a trecut deja la plata săptămânală a comisioanelor către afiliați imediat după migrare”
Pentru anul 2016, compania 2Performant Network vizează în primul rând consolidarea business-ului pe piețele din România și Bulgaria, unde estimează o creștere de până la 40%, și apoi în Polonia și Croația. În acest context, cifra de afaceri estimată pentru 2016 se ridică la 12 milioane de lei.
Ce a însemnat 2Parale în 8 ani de activitate pe piața din România
În cei 8 ani de activitate, 2Parale a intermediat 1,77 de milioane de tranzacții online în valoare totală de 328 de milioane de lei și a generat un trafic de 197 de milioane de click-uri în magazinele online ale advertiserilor parte din rețea.
Valoarea totală a comisioanelor primite de afiliații 2Parale până acum este de peste 18 milioane de lei. Cel mai mare comision înregistrat vreodată de un afiliat 2Parale s-a ridicat la 3,857 de lei. Acesta a corespuns celei mai mari tranzacții online intermediate de 2Parale: 29 de calculatoare în valoare totală de aproximativ 39.000 de lei.
Rețeaua și-a răsplătit de-a lungul timpului cei peste 49.000 de afiliați cu premii în valoare de peste 162.000 de lei în cadrul challenge-urilor organizate și a dublat 77 de comisioane-record în valoare de peste 50.000 de lei.