Suntem in luna in care reducerile si promotiile ne vor bate la usa atat de tare incat nu vom rezista.
Magazinele au inceput sa isi faca stocuri pentru marele eveniment ce va avea loc, in majoritatea cazurilor, pe 21 Noiembrie (unele magazine isi vor extinde perioada de reduceri cu cateva zile sau chiar pana la sfarsitul acestei luni). Anul trecut, magazinul online eMag a dat startul reducerilor pe 22 Noiembrie producand astfel multe probleme competitorilor sai, unii s-au grabit pentru a fi in acelasi pas, altii au extins perioada de reduceri iar alti au organizat Vinerea Neagra si pe data de 28 Noiembrie (ultima zi de Vineri a lunii).
Ce inseamna de fapt Black Friday?
Black Friday este un eveniment ce se organizeaza in ultima zi de Vineri a lunii Noiembrie unde magazinele ofera produse la cel mai mic pret (uneori acestea vand in minus) cu scopul de a vinde produse ce se afla pe stoc sau nu se vand in decursul unui an.
Uptime
Dupa experientele din anii precendenti, in mediul online (mai bine spus magazinele online) or sa puna accent mare pe uptime. In primul an in care evenimentul s-a organizat si in Romania, magazinele au avut perioade in care site-urile nu au mai functionat datorita numarului imens de vizitatori. Acestea au inceput sa se pregateasca cu mult timp in urma pentru BF 2014 ca sa nu existe surprize mari in marea zi de reduceri.
Volumul de trafic inregistrat poate sa fie inzecit fata de o zi obisnuita si de cel putin 3 ori mai mare fata de o alta perioada de reduceri organizata de fiecare retailer in parte. Ziua de reduceri nu se va mai axa doar pe produsele IT&C ci se merge chiar si mai departe unde magazinele de Fashion isi fac loc, magazinele ce vand bijuterii si accesorii, mancare dar si multe alte categorii de produse (cum ar fi cartile care cu siguranta vor avea un succes enorm in aceasta perioada).
Clienti mai pregatiti
Apetitul clientilor fata de evenimentul Black Friday creste in fiecare an si fiecare dintre acestia incearca sa profite de cele mai mari reduceri ce le pot obtine pentru produsele ce si le doresc. Acestia incep sa discute despre produse cu prietenii sau familia, se intereseaza de acestea si cer pareri dar isi fac si liste pentru produsele dorite pregatindu-se astfel din timp. Pe langa reduceri, ne putem atinge si de capcane unde retailerii isi pot mari preturile ca apoi sa le poata reduce (aceasta practica este legala inca la noi in tara dar nu este prea moral fata de clienti, mai ales fata de clientii fideli) asa ca multi dintre cei ce doresc sa profite la maximum de reduceri isi vor face liste cu preturi urmarind astfel evolutia acestora in cadrul unui magazin.
Marile magazine online vor organiza evenimentul Black Friday 2014 pe 21 Noiembrie, printre acestia se numara si eMag.
Pregatiti-va de marele eveniment si informandu-va mai mult din articolele publicate in anii trecuti de noi: