Așa cum ne-am obișnuit începând cu prima campanie de Black Friday din 2011, eMag ne va surprinde și în acest an oferindu-ne o multitudine de produse la prețuri cum nu au mai fost văzute în restul anului. Retailerul ne-a pregătit și surprize, la fel ca și în anii precedenți când am putut cumpăra carburant sau automobile la super prețuri.
Pe 20 Noiembrie, eMag organizează ediția cu numărul 5 a evenimentului Black Friday, gigantul eveniment de shopping ce atrage cumpărătorii de la noi din țară ca un magnet. Reducerile oferite de retailer vor fi în cumul de peste 100 de milioane de lei la mai mult de 600.000 produse estimând o valoare a comenzilor de 205 milioane de lei.
Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult față de anul precedent. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți fericiți, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Oferta Black Friday din acest an va fi una diversificată și va include produse din categoriile: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină alături de promoțiile magazinelor partenere emag Marketplace cu au pregătit promoții pentru marele eveniment al anului în comerțul online din România.
Ca și stocuri, putem discuta de 17.000 de televizoare, 60.000 de telefoane mobile, 10.000 de frigidere, 15.000 de laptopuri, 20.000 de jucării, 25.000 de parfumuri, 2.500 de scaune și canapele, 8.000 anvelope, 15.000 de cărți, produse de care se vor ocupa 1200 de angajați.
Ca și pregătiri pentru evenimentul Black Friday 2015, eMag a investit 4 milioane de euro în suportul hardware al serverelor sau în dezvoltarea soluțiilor software pentru a putea oferi clienților ce vor folosi site-ul sau aplicația o experiență bună. Cele două canale de shopping vor putea suporta până la 300 de mii de vizitatori simultan. Produsele vor fi depozitate pe o suprafață nu mai mică de 55 de mii de metri pătrați iar pentru livrarea comenzilor, eMag va colabora cu mai mulți curieri (FAN Courier, Cargus, DPD) astfel încât comenzile vor ajunge la clienți rapid în perioada de până la 29 Noiembrie. O schimbare binevenită este aceea că dacă o comandă depășește 5 produse, fiecare din acesta va fi livrat separat pentru a scurta timpul de așteptare pentru livrarea întregii comenzi.
În continuare puteți urmări un clip video explicativ unde puteți afla de ce prețurile produselor scad sau urcă în această perioadă, vă recomandâm să îl urmăriți înainte de a considera multe din ofertele bune a fi false.
Dacă plănuiți să profitați din plin de oferta Black Friday de la eMag din acest an atunci ar fi cazul să vă faceți liste de produse și să le vânați de îndată ce campania primește startul la reduceri.