Pe piata IT&C locala, se lanseaza cea mai complexa platforma dedicata produselor de tip software. Proiectul Softlead a fost gandit si implementat ca o solutie reala a dezvoltatorilor de software, care au nevoie de o permanenta raportare la nisa pe care o reprezinta. De asemenea, platforma constituie o sursa de informare pertinenta, actualizata si completa pentru beneficiarii directi.
Softlead aduna in prezent peste 150 de produse de tip software dezvoltate si testate de milioane de utilizatori la nivel local si global, grupate in categorii precum: document management, CRM, organizare, juridic, resurse umane, contabilitate, e-commerce, Content Management System (CMS), intranet, comunicare, monitorizare flota, retail, horeca, raportare, medical, business intelligence, precum si multe altele.
Mai mult decat atat, Softlead promoveaza produsele software inscrise in cadrul platformei prin descrieri detaliate, comunicate de presa, advertoriale, evenimente, dar si prin posibilitatea adaugarii unor simulari sau demo-uri, ca modalitate de validare a functionalitatilor prezentate.
“Softlead prezinta viziunea obiectiva si autentica a unei piete extrem de bine conturata, dinamica si aflata intr-o continua crestere la nivel international, accentul fiind pus pe identificarea fiecarui produs software introdus, precum si pe functionalitatile acestuia. Softlead este o platforma integrata, ce cuprinde toate aplicatiile informatice de tip software si se inscrie cu succes la granita categoriilor de servicii nice-to-have si need-to-have, in contextul relatiei de tip Business to Business”, Alexandra Roata, Founder Softlead.ro.
In cadrul Softlead, utilizatorul poate efectua operatii de comparare, filtrare, ordonare a aplicatiilor software, in functie de informatiile pe care le vizeaza spre a fi returnate.
Crearea unui cont de utilizator si inscrierea produselor de tip software sunt gratuite si pot fi considerate primul pas in promovarea acestora si a companiilor producatoare, intrucat Softlead vizeaza un segment de public consumator extrem de bine targetat, direct interesat de piata dedicata aplicatiilor informatice.