Dacă printre pasiunile tale se numără este și comerțul electronic atunci cu siguranță o să te bucuri când vei afla că te trimitem gratuit la evenimentul GPeC Summit Mai, gratuit!
GPeC Summit din 25-26-27 Mai este primul mare eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cele trei zile sunt organizate mai multe workshop-uri dar și conferințe intensive la care vor participa nume mari din domeniul comerțului electronic sau marketing digital.
GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din România se va desfășura la București, timp de 3 zile (25-26-27 Mai) și va reuni principalele magazine online și specialiști e-commerce din regiune. Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing.
Concurs!
Avem 2 invitații pentru GPeC Summit din 25-26 și 27 Mai
2 cititori norocoși vor avea ocazia să participe, gratuit, la evenimentul anului în comerț electronic și să învețe de la specialiști renumiți secretele comerțului electronic.
Cum poți câștiga?
Mecanismul este unul foarte simplu:
- aruncă rapid o privire pe pagina evenimentului la gpec.ro/gpec-summit-mai
- află cine va vorbi la eveniment și alege-ți speaker-ul preferat
- scrie aici, într-un comentariu, de ce este preferatul tău sau de ce ești nerăbdător(_oare) să îl întâlnești
Câștigătorii vor fi desemnați prin tragere la sorți pe data de 18 Mai și tot atunci vor fi contactați pe adresa de email folosită în comentariu (este o idee bună să folosiți o adresă de email reală atunci când lăsați un comentariu mai jos, aceasta nu va fi folosită în nici un alt scop de către echipa noastră sau de către parteneri).
Noi îți urăm mult noroc!
Update (18.05.2016): Câștigătorii au fost anunțați pe pagina noastră de Facebook: @TechCafeRo. Felicitări!
14 comentarii
Preferatul meu este Karl Gilis pentru ca are talent oratoric si pentru ca si eu sunt obsedat de A/B testing.
Karl Gilis – pentru abordarea sa concreta si realista, plina de umor si – mai ales – pentru experienta si rezultate.
Marie Polli. Este expert practician in cresterea vanzarilor magazinelor online si este musai sa fi prezent acolo (daca ai legatura cu comertul online) cand va avea prezentare
Daniel Waisberg – vreau sa invat de la el cat mai multe lucruri utile ce mi-ar ajuta business-ul sa-si mareasca rata de conversie si totodata sa-mi maresc vanzarile
Marie Polli, pe care o urmăresc cu interes – cum îmi pot îmbunătăți conversia oferind consumatorului o adevărată experiență în online.
Sunt tare curios să o cunosc pe Marie Polli, pentru a afla cum anume pot converti trafficul mic în vânzări :D
Brian Dean – este cu adevarat traznit si metodelele lui te fac sa te intrebi: de ce nu m-am gandit eu la asta?!? Crad ca pot invatata foarte multe de la el.
Alex Langshur – pentru a invata tips&tricks despre cresterea ratei de conversie in site. Imi place ce face Cardinal Path si vreau sa aflu mai multe informatii despre cum pot utiliza cat mai bine toate datele puse la dispozitie.
Daniel Waisberg este un maestru in google analitycs, tocmai am terminat un curs Google Analitycs si am doua intrebari pentru Daniel. Know-how de la el ma va ajuta cu siguranta in activitatea mea, in afacerea mea online. Multumesc
David Darmain – vreau sa aflu informatii, sfaturi, tipsuri si resurse care sa ma inspire sa cresc businessul on-line.
David Darmanin. Hotjar este tool pe care il folosesc de 8 luni si imi place sa cred ca datorita lui am crescut conversiile cu aproape 0.5% in medie. Mi-as dori sa aud si ce spune in persoana pt ca UX-ul magazinelor online este un subiect foarte interesant pentru mine
Karl Gilis este un vizionar care a reusit sa isi desfasoare activitatea la intersectia pasiunilor si abilitatilor sale, inspirandu-me pe mine si pe multi altii sa facem la fel.
Karl Gilis – este o placere sa il asculti. Ofera sfaturi practice, are experienta vasta in domeniu si ofera incredere ascultatorilor.
David Darmanin – vreau sa inteleg cum pot folosi Hotjar pentru a intelege cat mai bine comportamentul clientilor mei.