Subiect: gpec

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Raport GPeC E-Commerce 2020

Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost estimată la aprox. 4,3 miliarde de euro. Creșterea a fost cu aprox. 500 de milioane de euro peste previziunile inițiale, pe [...]

GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrielor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București. Cu o tradiție de 15 ani, GPeC este [...]

GPeC SUMMIT își anunță startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

GPeC Summit

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, își anunță startul. Cele două zile de conferință vor avea loc pe 4 și 5 noiembrie la Teatrul Național București, unde speakeri de renume internațional vor fi prezenți pe scenă pentru prima dată în România, vor inspira și vor răspunde întrebărilor participanților dornici să [...]

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC Awards Gala

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 din care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și [...]

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: clientul fericit

GPeC SUMMIT 2019

Pe 27 și 28 mai, GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, a întins covorul roșu în centrul Bucureștiului pentru elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia. Peste 1000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business owneri [...]

Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

GPeC SUMMIT 2019

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți. Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate [...]

La Gala Premiilor eCommerce au fost decernate cele mai importante premii în comerțul electronic românesc

Câștigători GPeC 2018

Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online înscrise anul acesta în Competiția GPeC s-au luptat timp de șase luni pentru cele mai prestigioase premii de excelență în comerțul electronic, trofeele GPeC. De asemenea, au fost răsplătite performanțele [...]

7 din 10 români economisesc bani așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

Black Friday

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile dereduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile dediscount, făcând cumpărături în [...]

Mergi sus