gpec

GPeC SUMMIT își anunță startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

GPeC Summit

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, își anunță startul. Cele două zile de conferință vor avea loc pe 4 și 5 noiembrie la Teatrul Național București, unde speakeri de renume internațional vor fi prezenți pe scenă pentru prima dată în România, vor inspira și vor răspunde întrebărilor [ ... ]

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC Awards Gala

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 din care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User [ ... ]

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: clientul fericit

GPeC SUMMIT 2019

Pe 27 și 28 mai, GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, a întins covorul roșu în centrul Bucureștiului pentru elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia. Peste 1000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business [ ... ]

7 din 10 români economisesc bani așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

Black Friday

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile dereduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile dediscount, făcând [ ... ]

95 de magazine online participă în Competiția GPeC 2018

Scena GPeC Summit

101 magazine online și-au exprimat intenția de participare anul acesta la Competiția GPeC din care 95 au întrunit criteriile de preselecție și au fost acceptate în concurs. Până pe 27 iunie acestea au trecut prin prima etapă de auditare, fiind evaluate de 25 de experți în e-commerce și marketing online prin peste 200 de criterii de [ ... ]