Subiect: marketing

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Raport GPeC E-Commerce 2020

Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost estimată la aprox. 4,3 miliarde de euro. Creșterea a fost cu aprox. 500 de milioane de euro peste previziunile inițiale, pe [...]

GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrielor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București. Cu o tradiție de 15 ani, GPeC este [...]

GPeC SUMMIT își anunță startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

GPeC Summit

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, își anunță startul. Cele două zile de conferință vor avea loc pe 4 și 5 noiembrie la Teatrul Național București, unde speakeri de renume internațional vor fi prezenți pe scenă pentru prima dată în România, vor inspira și vor răspunde întrebărilor participanților dornici să [...]

MeasureCamp aduce împreună specialiști în Data Analytics, Data Science și Online Marketing

MeasureCamp Bucharest

Pe 2 noiembrie 2019, MeasureCamp, evenimentul organizat în peste 25 de țări ajunge la București pentru prima dată, promovând un format atipic, în care speakerii și participanții fac aproximativ 75% din agendă.  Data Analytics, Data Science și Online Marketing 150 de participanți sunt așteptați la Impact Hub București, pentru a dezbate și găsi [...]

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC Awards Gala

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 din care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și [...]

S-a lansat noua ediție TeCOMM București! Află noutățile și primii speakeri confirmați

TeCOMM eCommerce Conference&Expo 2019

TeCOMM eCommerce Conference&Expo revine la București în 10 aprilie, cu o nouă ediție, într-o nouă locație! Tematica acestei ediții este eCommerce made personal și pune accent pe personalizare: de la găsirea acelor soluții care ajută magazinele online din România să vândă mai mult, până la oferirea de conținut adaptat nevoilor actuale de [...]

În 2021 peste 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii

Inteligenta Artificiala in Marketing

Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul. Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență artificială: Contact Center AI [...]

Mergi sus