Obsidian Entertainment a lansat astazi un videoclip cu imagini din noul joc isometric Project Eternity. Videoclipul nu prezenta efectiv jocul in desfasurare, ci mai degraba diferite elemente dinamice si medii exterioare propulsate de motorul Infinity.
Directorul proiectului Josh Sawyer a explicat ca Obsidian a avut trei obiective in minte atunci cand a creat mediile ambiante pentru Project Eternity. El a spus ca arta mediului ar trebui sa atinga un „standard ridicat” de fidelitate vizuala, sa fie unica si dinamica.
„Credem ca vom atinge toate aceste trei obiective”, a spus Sawyer.
Dinamismul in Project Eternity este obtinut prin copacii si iarba care se leagana, apa care poate fi ridicata sau coborata, si ciclu zi / noapte, precum si de iluminarea dinamica a scenelor in timp real.
„Intr-un joc 2D, acest lucru presupunea ca programatorii si artistii nostrii sa vina cu solutii creative. Ceea ce au desoperit ne-a surprins initial si continua sa o faca”, Sawyer a scris pe blog-ul Kickstarter. „In timp ce inca lucram la rafinarea unora dintre elementele dinamice, suntem foarte multumiti de progresele pe care le-am putut face si speram ca si jucatorii sa simta la fel.”
Project Eternity va fi lansat in luna aprilie a anului viitor.
Un comentariu
Foarte tare!