Conform unui articol publicat de Tmall, un mall online din China, ZTE a vandut peste 50.000 de unitati din telefonul ZTE Grand S II LTE in mai putin de un minut. ZTE Grand S II LTE a fost prezentat in acest an la evenimentul CES 2014 din Las Vegas si a fost lansat in China cu cateva zile in urma.
ZTE Grand S II LTE are un ecran cu diagonala de 5 inci ce ruleaza o rezolutie de 1080×1920 pixeli protejat de Gorilla Glasss 3, un procesor quad-core Snapdragon 801 ce ruleaza la o frecventa de 2.3GHz alaturi de 2GB memorie RAM, 16GB spatiu intern de stocare, o camera foto principala cu un senzor de 13MP si o camera foto secundara cu un senzor de 2MP. Telefonul ruleaza sistemul de operare Android 4.3 iar o actualizare la Android 4.4 va fi disponibila intr-un timp scurt.
Consumatorii din China devin iritati de producatori ca Xiaomi ce ofera cantitati limitate din dispozitivele create iar cele disponibile se vand rapid in mediul online. Versiunea WCDMA a telefonului Xiaomi Hongmi pentru operatorul mobil China Unicom s-a vandut in 100.000 de unitati in doar 5 minute.
Succesul companiei Xiaomi se datoreaza asa-numitei strategii „Hunger Marketing„, strategie incercata si de companii ca ZTE. In China sunt asteptate sa fie vandute peste 400 de milioane de unitati in acest an din Grand S II LTE, vanzarea a 50.000 de unitati dintr-un singur model reprezinta o mare cerere pe piata, de aici a rezultat si aceste vanzari impresionante intr-un timp asa scurt.