GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului înE-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la București, în zilele de 12și 13 noiembrie 2018.
Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT. Șase dintre ei sunt speakeri internaționali renumiți și capul de afiș al principalelor conferințe de profil din întreaga lume, majoritatea fiind prezenți pentru prima dată în România, la GPeC:
- Nir Eyal – autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”
- Brad Geddes – expert PPC la nivel internațional, autorul cărții „Advanced Google AdWords”
- David Meerman Scott – autorul și co-autorul a 10 cărți de Marketing, din care 3 bestsellers internaționale
- Russel McAthy – CEO Cubed, expert în Attribution Modelling
- Ross Simmonds – CEO Foundation Marketing, expert în Content Marketing
- Rafael Campos – Vicepreședinte VTEX – platformă de E-Commerce prezentă în 25 de țări
Pe lângă speakerii internaționali, vor urca pe scena GPeC unii dintre cei mai buni specialiști români care vor susține prezentări practice, pline de recomandări acționabile despre strategia de dezvoltare a afacerilor online, strategia de marketing, SEO, UX, Mobile, Google Analytics, Creșterea Ratei de Conversie și a Vânzărilor:
- Valentin Radu – Founder Omniconvert
- Sergiu Neguț – Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania
- Liviu Taloi – Co-Founder ECOMpedia
- Raluca Radu – Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
- Horia Neagu – Founder Napoleon Digital
- Dragoș Mănac – General Manager Liberty Revival Holding
- Andrei Radu – CEO & Founder GPeC
- Alexandru Lăpușan – CEO & Founding Partner Zitec
- Andrei Georgescu – Managing Director White Image
- Bianca Grip – Managing Director GripAds
- Cristian Ignat – Chief Canopyst @Canopy
- Dan Vîrtopeanu – Founder Breeze Mobile
- Eugen Potlog – Founder & Chief Optimizer @ UX Studio
- Lucia Ciucă
- Mihai Vînătoru – Head of SEO & Managing Partner DWF
- Roxana Olaru – Co-Founder CREADIV
Lor li se alătură cei mai cunoscuți reprezentanți ai pieței românești de e-commerce, precum:
- Iulian Stanciu – CEO eMAG
- Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier
- Elisabeta Moraru – Country Manager Google România
- Antonio Éram – CEO NETOPIA Payments
- Bogdan Colceriu – CEO Frisbo
- Florin Toma – E-Commerce Manager DHL Express România
Subiecte de maxim interes și conținut acționabil
Subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie vizează cele maiimportante aspecte pentru dezvoltarea afacerilor online, dar și situațiaactuală a pieței românești de e-commerce, predicții pentru viitorul apropiat, pregătirile pentru Black Friday și campaniile de Sărbători.
Principalele topic-uri dezbătute vizează:
- Strategii pentru loializarea și retenția clienților
- Optimizarea campaniilor de Google Ads
- Strategii de Marketing și Real-Time Marketing
- Google Analytics și Attribution Modelling
- Optimizarea pentru device-uri mobile
- Content Marketing
- Customer Journey
- Optimizarea ratei de conversie
- User Experience
- SEO
- Growth Marketing
„La această ediție de GPeC SUMMIT ne-am concentrat, mai mult decât oricând, pe a aduce participanților conținut practic, care să îi ajute efectiv în creșterea afacerilor online.
Pe lângă informația transmisă de speakerii internaționali excepționali, ne-am propus să aducem conținut acționabil livrat de unii dintre cei mai buni specialiști români – mulți dintre aceștia fiind traineri recunoscuți în E-Commerce, ale căror cursuri sunt apreciate cu peste 90% feedback pozitiv. Am dedicat o bună parte din programul GPeC SUMMIT către speakerii români care cunosc în detaliu specificul pieței și pot oferi recomandări avizate și imediat aplicabile de către magazinele online și jucătorii din e-commerce”
– spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Agenda celor două zile de GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie a fost publicată și poate fi consultată pe gpec.ro.
GPeC SUMMIT: 2 zile de E-Commerce Premium cu elita industriei
GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie marchează cel de al 13-lea an de GPeC – considerat drept cel mai important eveniment de profil din România.
Organizatorii au pregătit 2 zile de Conferință și Expo, 1 Masterclass intensiv de Google Ads susținut de Brad Geddes, precum și cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Premiere în Comerțul Electronic Românesc care va avea loc în seara zilei de 13 noiembrie și va fi găzduită de Andi Moisescu.
Peste 1.000 de participanți unici (C-level) sunt așteptați în cele două zile de eveniment.
Prețul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie este de doar 149 EUR/persoană pentru cei care se grăbesc să profite de Oferta Early-Bird valabilă până pe 31 octombrie 2018, ora 23:59.
Detaliile complete despre eveniment, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe gpec.ro.