Mozilla se reinventează și folosește o nouă înfățișare și un nou logo. Noua identitate de brand este o schimbare majoră deoarece compania a ales să se reinventeze printr-un nou logo, un nou font, o nouă paletă de culori, o nouă arhitectură a limbii dar și o nouă prezentare de brand. Este prima dată când se întâmplă asta de la înființarea companiei, din anul 1998.
Dezvoltarea noii indentități a început prin Iunie 2016 și a fost votată de mai mulți utilizatori. Noul logo al companiei ne-a arătat că Mozilla este o companie foarte cunoscută în mediul online și că acesta este principalul punct de activitate.
Identitatea adoptată de Mozilla ne prezintă o companie puternică cu un accent pe libertate și subliniază faptul că este o organizație non-profit care dezvoltă soluții puternice dedicate milioanelor de utilizatori din întreaga lume. Mozilla nu înseamnă doar Firefox ci este o companie care contribuie activ la dezvoltarea mediului online.
Logo-ul câștigător este cel mai simplu dintre toate propunerile votate de utilizatori. Vizitează mozilla.org pentru a afla mai multe.