Conform unui articol publicat de Business Insider, după ce echipele de vânzări ale Yahoo și Tumblr au fost alăturate, Marissa Mayer, CEO al Yahoo, a hotărât să facă din echipa de vânzări a Tumblr o entitate autonomă, la fel cum era în anul 2013 atunci când Yahoo a achiziționat rețeaua de socializare. Yahoo a mai promis și faptul că Yahoo va rămând o companie autonomă dar până la urmă s-a dovedit că nu a fost așa.
Se pare că Mayer și consiliul directorial al Yahoo nu se hotărăsc asupra viitorilor pași ai companiei. Indiciile sugerează că Yahoo va deveni o companie ce va face mai mult decât să dețină acțiuni la Alibaba.
Dacă asta se dovedește adevărat, este posibil ca Tumblr să ajungă iarăși la vânzare fapt ce face din decizia actuală una interesantă. Mai puține legături cu Yahoo va face din rețeaua socială un fruct arătos pentru oricine dorește achiziționarea unei astfel de rețele cu o bază de date a utilizatorilor destul de mare.
Declarațiile oficiale din partea Tumblr spun că această decizie a fost luată deoarece „s-au introdus mai multe produse publicitare inovative ce măresc valoarea reclamelor pentru advertiseri potrivindu-se astfel mai bine nevoilor acestora.„