Twitter a anuntat cumpararea MoPub, o companie relativ tanara specializata pe oferirea de suport in managementul anunturilor publicitare si reclamelor pe platforme mobile. Conform unui comunicat facut pe blogul oficial, Twitter doreste sa integreze acest sistem de advertising in propria platforma, adaugandu-i si un sistem de licitatii in timp real.
„Intentionam sa folosim MoPub pentru a-i ajuta pe agentii nostri de publicitate. Vom mentine aceleasi standarde de inalta calitate care definesc platforma noastră de astazi. Strategia pe care dorim sa o abordam este aceea de a afisa o reclama doar atunci cand consideram ca poate fi interesanta si utila pentru utilizator. Suntem incantati sa unim echipele Twitter si MoPub si va vom tine la curent cu viziunea noastra comuna in domeniul publicitatii pe platformele mobile.” , a declarat Kevin Weil, Vice-Presedinte si Manager de produs la Twitter.
MoPub a fost fondata in urma cu trei ani de catre Bryan Atwood, Nafis Jamal si Jim Payne, fosti colegi de echipa la AddMob, reteaua de reclame pentru platforme mobile detinuta de Google. Unul din produsele realizate de companie este MoPub Marketplace, care ofera dezvoltatorilor de aplicatii posibilitatea sa-si gestioneze reclamele in functie de preferintele si comportamentul utilizatorilor. Printre clientii actuali ai MoPub se numara WordPress, Flixster si OpenTable.
Conform surselor, Twitter a achizitionat MoPub contra sumei de 350 milioane de dolari, insa informatia nu a fost confirmata inca de catre oficialii companiei.