Free cookie consent management tool by TermsFeed

Intreprinderile mici din Marea Britanie au format un grup de sprijin pentru a face fata erorii de un 1 penny de pe Amazon, care a aruncat sute de intreprinderi in haos.

City AM raporteaza ca unii se tem ca ar putea intra in faliment dupa ce o defectiune tehnica pe Amazon MarketPlace a facut ca produsele sa fie cotate in mod incorect la un singur penny.

Eroarea a avut loc pe 12 decembrie, intre orele 19 si 20 si a afectat sute de articole. Aceasta a fost cauzata de o problema cu RepricerExpress care are baza in Irlanda de Nord, un instrument online pentru afisarea automata a preturilor.

Gafa ar putea costa vanzatorii cu amanuntul mii de lire sterline, avertizeaza The Register. Multi au folosit social media pentru a le spune clientilor ca mijloacele de subzistenta le-au fost puse in joc, asta pentru ca unii consumatori au sarbatorit achizitiile pe bani putini. Se crede ca intreprinderile familiale mai mici sunt cele mai expuse riscului. Intreprinderile probabil nu vor onora comenzile pentru produsele la 1 penny, insa unele dintre acestea au fost prelucrate deja de Amazon, anularea lor fiind dificila si in acelasi timp oferind clientului senzatia de rea-vointa.

Un vanzator de mobilia – Mehboob Rasool – a declarat pentru cei de la City AM ca intreprinderile mici care vand pe Amazon au format impreuna un grup pentru a angaja un avocat care sa le reprezinte. El a explicat ca a platit aproape 5.000 de lire sub forma de taxe celor de la Amazon, dupa care produse in valoare de mii de lire au fost cumparate cu o reducere masiva.

Vanzatoarea Judith Blackford, proprietara unei companii care vinde haine pentru copii – Kiddymania, a spus ca a pierdut 20.000 de lire sterline peste noapte si solicita sprijin. Ea a postat pe Twitter: „#supportkiddymania pe durata crizei Amazon de un 1 penny …… va rog”.

RepricerExpress si-a cerut scuze si a oferit un raspuns legat de situatia de pe site-ul sau, spunand ca a lucrat cu Amazon pentru a rectifica defectiunea.

Intr-o declaratie, CEO-ul Brendan Doherty afirma: „Intelegem ca sunteti furiosi si suparati si ne vom stradui sa reparam aceasta problema si sa va recastigam increderea in produs si serviciu nostru.”

Conform celor de la The Register, Amazon a afirmat ca a anulat cea mai mare parte a comenzilor plasate cand pretul de 1 penny era in vigoare.

Share.

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.