Free cookie consent management tool by TermsFeed

Twitter a confirmat ca a achizitionat Bluefin Labs, o companie ce foloseste comentariile de pe retelele de socializare pentru a masura eficienta reclamelor si programelor TV.

„Credem ca datele oferite de Bluefin, capacitatea si expertiza TV ne va ajuta sa creem noi produse publicitare inovatoare oferind noi experiente utilizatorilor nostri intersectand Twitter si TV-ul.” a declarat Ali Rowghani intr-o postare de pe blog.

Bluefin este descrisa ca o companie de analiza sociala TV ce distribuie date importante catre advertiseri, agentii si retele TV.

Vazand o oprtunitate in sfera TV sociala, Twitter s-a angajat cu Nielsen in Decembrie intr-o intelegere exclusiva, pe o perioada lunga pentru a crea „Nielsen Twitter TV Rating” o industrie standard de analiza baza pe datele oferite de Twitter. Nielsen si NM Incite a cumparat compania de analiza TV numita SocialGuide in Noiembrie ce ofera angajamentul de audienta ca platforma de analiza.

„Planuim sa colaboram indeaproape cu Nielsen si SocialGuide dezvoltand produse si analizand optiunile de a ajuta companiile, marcile, agentiile si retelele intelegand pe deplin valoarea combinarii dintre Twitter si TV.” declara Rowghani.

Twitter intentioneaza sa onoreze contractele deja detinute de Bluefin dar nu va continua vanzarea produselor si serviciilor existente pentru crearea de noi contracte in afara celor in derulare.

Twitter nu a dezvaluit detaliile financiare ale afacerii. Compania Bluefin isi are departamentele centrale in Cambridge, Massachusetts si nu isi vor schimba locatia.

Share.

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.