Dick Costolo afirma ca a-i convinge pe noii utilizatori ca serviciul de microblogging este indispensabil este o provocare pentru companie, insa sepra sa atinga un miliard de utilizatori in cele din urma.
Twitter nu este ingrijorat de faptul ca are la fel de multi utilizatori precum YouTube™ sau Facebook, dar CEO-ul Dick Costolo dezvaluie faptul ca „prea mult” efort si investitii sunt necesare in prezent pentru a transforma nou-veniti in principalii utilizatori.
Intr-un interviu publicat de Wall Street Journal (WSJ) marti, Costolo a declarat ca, in ceea ce priveste numarul de utilizatori, el nu se gandeste la obiectivele companiei Twitter prin comparatie cu altele, cum ar fi Facebook sau YouTube.
„Ne dorim sa ajungem la scara umana, la scara globala. Asta inseamna un miliard de utilizatori, nu unde suntem astazi”, a spus acesta.
Cu toate acestea, investitiile necesare pentru a transforma un nou utilizator Twitter intr-unul „de baza” este prea mult in acest moment, a mai spus acesta. „Odata ce ati devenit un utilizator de baza, [Twitter] este indispensabil. Dar, sincer, trebuie investit prea mult pentru a obtine acest lucru.”
Cenzura si China
Costolo a declarat, de asemenea, ca si-ar dori ca oameni din locuri precum China si Iran sa poata accesa Twitter-ul. Insa a adaugat, ca nu va face sacrificiile necesare pentru a putea patrunde pe astfel de piete.
CEO-ul a admis ca, pe masura ce va creste pe plan international, compania va spori controlul serviciului sau.
De exemplu, in Germania, legea interzice promovarea expresiilor naziste, iar atunci cand cineva da click pe un tweet care a fost sters in urma unei cereri legale, persoana va primi un mesaj care-i va spune ca Tweet-ul nu este vizibil din cauza cererii. Dar, mesajul va fi disponibil pentru utilizatorii din afara Germaniei in continuare, a afirmat acesta pentru WSJ.