Free cookie consent management tool by TermsFeed

Daca este sa dam crezare rapoartelor care au aparut saptamana aceasta in presa, atunci Yahoo se pregateste sa infrunte gigantul Google prin lansarea propriei platforme de video sharing si este pregatit sa abordeze starurile de pe YouTube pentru a avea succes. Conform unui raport Re/code, planul este inca in lucru si o decizie finala nu a fost inca luata.

Daca decide sa faca acest pas, Yahoo va avea de lucru serios: YouTube are peste un miliar de vizitatori pe luna. Peste 100 de ore de continut sunt incarcate pe site in fiecare minut.

Re/code spune ca Yahoo nu intentioneaza sa creeze un duplicat al platformei YouTube, ci sa ofere o platforma pentru cei mai populari producatori de continut: „Directorii Yahoo au spus producatorilor si detinatorilor de videoclipurilor ca le poate oferi mai mult din punct de vedere economic decat ceea ce primesc acum pe YouTube, fie prin imbunatatirea veniturilor din publicitate, fie prin oferirea de rate de anunturi garantate pentru videoclipuri lor

CEO-ul Yahoo Marissa Mayer a petrecut multi ani lucrand la Google si a incercat sa schimbe norocul gigantului Web – portalul Yahoo a atras o cota mare de trafic, in vreme ce serviciul Flickr a suferit doua modificari de design intr-un singur an. Yahoo a cumparat, de asemenea, platforma de blogging Tumblr anul trecut.

Sursele sugereaza ca este posibil ca Yahoo sa isi lanseze propria platforma de streaming in urmatoarele luni. Daca va putea sau nu sa atraga o parte din stelele de pe YouTube – impreuna cu fanii lor -, acest lucru va juca un rol important in lansarea serviciului.

Share.

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.