Președintele companiei Xiaomi a oferit indicii despre intrarea companiei pe piața din SUA. Xiaomi este o companie din China ce se plasează pe locul 4 în lume ca și producător de telefoane dar încă nu și-a făcut apariția în afara Asiei. Lunile recente s-a speculat despre faptul că Xiaomi ar putea pregăti lansarea companiei pe piața din SUA dar nu a fost oferită nici o informație oficială în acest sens.
Bin Lin, președintele companiei Xiaomi a oferit indicii, în cadrul unui eveniment organizat de publicația Wall Street Journal, despre o posibilă extindere a companiei pe piața din SUA unde ar putea vinde câteva din produsele ce le produce.
Conferința WSJDLive organizată de Wall Street Journal s-a ținut în California în această săptămână iar Li a spus că ar putea să vândă Mi Note și Mi Note Pro în SUA, în curând. Nu au fost oferite prea multe detalii referitoare la planurile companiei dar cu siguranță acestea nu vor fi puse în aplicare prea curând.
Xiaomi a prezentat în cadrul conferinței și noul său produs: Mi TV 3, un televizor cu diagonala de 60 de inci. Asta demonstrează că Xiaomi își diversifică portofoliul de produse, o mișcare bună dacă plănuiește să se lanseze în piețele aglomerate de telefoane.
Anul trecut, Xiaomi a depășit Samsung ca și vânzări de telefoane în China iar până la sfârșitul anului 2014 a devenit cel mai valoros start-up din tehnologie. Asta nu înseamnă că se va bucura de acest succes și pe alte piețe din lume. Atunci când Xiaomi s-a extins în India, anul trecut, a intrat direct într-un proces cu Ericsson AB așa că este posibil să întâmpine astfel de probleme și acolo.
Hugo Barra de la Google a vorbit despre posibilitatea Xiaomi de a vinde produse în SUA la conferința Code iar toate aceste informații sugerează că producătorul din China se gândește serios la posibilitatea de a se extinde, cel puțin pe piața din SUA iar noi sperăm să ajungă în curând și în Europa.