Free cookie consent management tool by TermsFeed

Reprezentanții Hulu au anunțat astăzi că va elimina livrarea de conținut gratuit cu afișare de reclame și va continua către serviciile pe bază de abonament. Conținutul gratuit nu o să dispară chiar așa de ușor mulțumită unei înțelegeri dintre Hulu și Yahoo.

Yahoo, companie achiziționată recent de Verizon cu 4,83 miliarde de dolari, a anunțat că va lansa un nou site de streaming video denumit Yahoo View iar conținutul va fi preluat de la Hulu. Yahoo View va fi un serviciu oferit gratuit de către companie.

Hulu va oferi clienților aceleași două opțiuni de abonament pe care le avea deja în portofoliu. Pentru 7,99$ puteți avea acces la streaming nelimitat cu puține reclame iar pentru un abonament de 11.99$ o să primiți conținutul disponibil fără nici un fel de reclamă. Abonamentul de 11,99$ este creat pentru a oferi utilizatorilor o experiență video dedicată asemănătoare cu cea oferită de Netflix. După cum poate știți, Netflix este disponibil și în România.

„În ultimii ani ne-am axat pe dezvoltarea unui serviciu pe bază de abonament capabil să ofere clienților cea mai personalizată experiență de urmărire a conținutului”

– a declarat Ben Smith, vice-președintele companiei.

Această schimbare vine la scurt timp după ce compania Time Warner a anunțat că este interesată să achiziționeze 10% din acțiunile Hulu pentru 583 de milioane de dolari.

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.