Vremea când între business și IT exista o demarcație clară a apus de mult. Pentru din ce în ce mai mulți executivi devine cert faptul că IT-ul trebuie să se poziționeze ca un suport pentru procesele interne ale companiei. Dar sunt cazuri (și nu puține) când aceasta viziune nu este împărtășită și de managerul echipei IT și nu din lipsă de argumente ci de cele mai multe ori din lipsă de viziune.
Nu în puține cazuri departamentul IT este condus pentru a obține cei mai buni indicatori de performanță în ceea ce privește timpul de răspuns la incidente sau numărul de infectări cu viruși ale sistemelor companiei. Altele sunt necesitățile reale pe care le au cei ce dețin afacerea. Nu îi interesează (cel puțin în mod direct) de faptul că antivirus-ul pe care vreți să-l cumpărați are protecție pentru Buffer Overflow și nici de faptul că ultimele servere apărute pe piață pot fi mult mai ușor extinse decât cele vechi.
Ei își doresc soluții care – vă rog să nu citiți în limba de lemn în care a fost expusă aceasta fraza de milioane de ori în ultimii ani – să reducă costurile sau să le crească veniturile. Este treaba ta, ca manager de departament IT să te implici în a furniza răspunsurile la aceste doua eterne challenge-uri.
Acestea fiind spuse, iată deci linia articolelor pe care doresc să le pun la dispoziția cititorilor acestui site.