Free cookie consent management tool by TermsFeed

Compania Nothing a lui Carl Pei se pregătește pentru lansarea primului său smartphone, Nothing Phone (1). Tânărul brand a făcut valuri în lumea tehnologiei cu produsele sale inovatoare, iar Nothing Phone va întoarce cu siguranță capetele multor persoane.

Așteptările sunt mari pentru Nothing Phone, mai ales după succesul căștilor TWS Ear (1). Căștile Ear au fost lăudate pentru designul lor elegant și calitatea excelentă a sunetului și au pregătit terenul pentru ceea ce ar putea fi un nou produs interesant de la Nothing. TheNothing Phone este programat să fie prezentat în această vară, așa că rămâneți pe fază pentru mai multe informații.

Nothing a anunțat recent pe Twitter că Nothing Phone va avea câteva caracteristici impresionante. Pentru început, partea din spate va fi transparentă, permițând vederea mecanismelor interne ale telefonului. Cadrul median va fi, de asemenea, din aluminiu reciclat, ceea ce face ca telefonul să fie mai ecologic. În plus, acesta va avea o ramă inferioară super-subțire, ceea ce îi va conferi o spațialitate care îi va bucura pe utilizatori.

Telefonul este alimentat de procesorul Snapdragon și suportă încărcare wireless. Se presupune, de asemenea, că va rula sistemul de operare Android cu UI-ul Nothing, deoarece compania a declarat anterior că toate dispozitivele sale vor face acest lucru. Telefonul va primi 3 ani de actualizări ale sistemului de operare și 4 ani de actualizări de securitate, ceea ce reprezintă un standard pentru majoritatea dispozitivelor Android. Însă asta este tot ceea ce știm sigur și oficial.

Printre altele, există și o serie de informații scăpate pe internet care au apărut săptămâna trecută ce au dezvăluit că Nothing Phone (1) ar putea fi lansat pe 21 iulie. Există posibilitatea ca dispozitivul să devină oficial puțin mai devreme, iar prima sa vânzare să înceapă la data menționată. Scurgerea de informații a dezvăluit, de asemenea, că dispozitivul ar putea avea un preț de aproximativ 500 de euro, ceea ce indică faptul că ar putea fi un telefon din gama medie.

Segmentul de piață mid-range este perfect pentru Nothing Phone (1)

În lumea telefoanelor inteligente, poate că nu există o zonă mai competitivă decât piața telefoanelor Android din gama medie. Companii precum Samsung, Xiaomi, Oppo și OnePlus lansează în mod constant noi dispozitive care oferă un mix de specificații ridicate la prețuri medii, în încercarea de a atrage consumatorii cu buget redus care își doresc totuși un dispozitiv puternic și bogat în funcții.

Ca urmare, piața de gamă mid-range este unul dintre segmentele cu cel mai rapid ritm și cel mai volatil din industria smartphone-urilor. Dacă o companie nu poate ține pasul cu concurența, riscă să fie lăsată în urmă de utilizatori. Astfel, având în vedere natura necruțătoare a pieței, nu este de mirare că atât de multe companii au intrat în acest segment de piață. La urma urmei, se pot face mulți bani din satisfacerea nevoilor consumatorilor cu buget redus, dar care doresc totuși un dispozitiv high-end.

nothing phone 1 homescreen
Image credit: TechRadar / Nothing

Dar, în ultimii ani, această competiție nu a făcut decât să se intensifice, pe măsură ce telefoanele de buget și cele premium au devenit din ce în ce mai capabile. Prin urmare, telefoanele din gama medie au trebuit să depună un efort mai mare ca oricând pentru a ieși în evidență din mulțime.

De altfel, piața a devenit din ce în ce mai saturată. Cu noi modele lansate în mod regulat, poate fi dificil pentru un telefon să se distingă din mulțime. Cu alte cuvinte, oricine dorește să intre trebuie să vină cu un telefon care ar trebui să placă chiar și celor mai exigenți pasionați de tehnologie.

Însă, până la urmă, aceasta este piața de desfacere a lui Nothing Phone (1): dispozitiv vândut de Carl Pei, co-fondatorul OnePlus și fondatorul Nothing, cu caracteristici care îi atrag pe fanii tehnologiei precum un ecran de 90 Hz, un procesor Snapdragon 7 Gen 1, până la 8 GB de RAM și până la 128 GB de stocare (specificații neoficiale).

Share.
Avatar of Marian M.

Pasionat de lumea digitală. În timpul liber îmi îmbogățesc cunoștințele ce țin de marketing digital, în special SEO.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.