Free cookie consent management tool by TermsFeed

Conform unui articol publicat de AdPlayers, Ray-Ban a închis în țara noastră mai mult de 30 de site-uri care vindeau produse contrafăcute iar altele 39 sunt în curs de închidere. Aceste infromații au fost oferite de Luxottica Group, compania care deține marca Ray-Ban iar acestea sunt doar primele rezultate ale campaniei de combatere a fenomenului de produse contrafacute a ochelarilor de soare Ray-Ban in Romania si solicita implicarea directa a consumatorilor sai loiali in aceasta.

Utilizatorii efectuează nu mai puțin de 32.000 de căutări pe internet/Google în fiecare lună după anumite cuvinte-cheie ce sunt asociate cu marca Ray-Ban. Majoritatea rezultatelor acestor căutări conduc posibilii clienți către site-uri ce comercializează produse contrafăcute. Printre site-urile închise se numără: www.rayban80.eu, www.ochelarirayban.ro, www.rayban-romania.eu, www.raybanoutlet.ro, www.ochelari-originali.eu, www.rayban-shop.info, www.rayban.com.ro, www.ray-banstore.ro, www.raybans.ro, www.rayban-concept.ro.

„Vederea este un “bun” al fiecăruia dintre noi care trebuie protejată cu responsabilitate- “bucata de plastic” pe care o reprezintă o pereche de ochelari de soare contrafăcuți permite trecerea unei cantități mult mai mare de radiații UV și este o veritabilă armă letală asupra retinei căreia îi poate provoca arsuri sau chiar boli avansate cum ar fi cataracta”. – reprezentanți ai companiei Luxottica Group.

Clienții care au fost păcăliți și au achiziționat un produs contrafăcut sub marca Ray-Ban au posibilitatea de a raporta deținătorului mărcii respectivul site. Pentru a raporta un site care comercializează produse contrafăcute puteți vizita ray-ban.com.

Sub titlul “Țara, țară, vrem ostași!” marca a demarat o amplă luptă cu contrafacerile Ray-Ban în „coaliție” cu consumatorii săi fideli. Medalia de „razboi” cu “100% nivel de incredere” a fost acordată unor magazine ce respectă valorile mărcii Ray-Ban și consumatorii, condiții care au dus la certificarea angajamentului respectivelor puncte de vânzare a mărcii.

Dacă ești în căutarea unei perechi de ochelari ce poartă marca Ray-Ban o poți face prin intermediul magazinelor online Lensa sau eMag.

Lensa este unul din magazinele de optică specializate care deține o autorizare din partea titularului mărcii de drept alături de eMag (iar acestea sunt doar câteva exemple). Luxottica Group a oferit mai multe licențe atât magazinelor online de la noi din țară cât și mai multor magazine fizice (lista poate fi consultată la ray-ban.com).

Cauți o pereche de ochelari de calitate?

Alege marca Ray-Ban. În cadrul magazinelor online Lensa sau eMag poți găsi o varietate de produse de unde poți face alegerea potrivită. Protejează atât investiția făcută cât și ochii alegând un produs original.

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Un comentariu

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.