Free cookie consent management tool by TermsFeed

Operatorul de telefonie mobila T-Mobile raporteaza cresterea numarului de clienti si mici pierderi in alte segmente ale companiei. Clientii de brand au crescut cu 3000 comparat cu pierderea a 349.000 de la finalul anului trecut.

magazin retail T-Mobile

(Imagine: T-Mobile USA)

Eforturile T-Mobile SUA se pare ca au avut efect, potrivit unui raport preliminar publicat de companie.

„Aceste rezultate afiseaza un mementum pozitiv si prima crestere ca brand in 4 ani. Am facut progrese materiale in stabilirea afacerii brandului in prima parte a anului,” declara John Legere, directorul executiv T-Mobile.

Operatorul raporteaza ca dezactivarile clientilor au fost mult mai putine cu o rata de 1.9%, ce mai buna rata din anul 2008. Compania a sustinut ca aceasta crestere se datoreaza inaintea introducerii noilor planuri contractuale oferite si a mult asteptatului iPhone pe T-Mobile.

Compania se asteapta sa publice rezultatele complete pe 8 Mai.

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.