Free cookie consent management tool by TermsFeed

Xiaomi, un lider global în producția de electronice de consum și produse inteligente, va aduce pentru prima dată în România, la București, în perioada 28-29 iulie, inovativul Xiaomi CyberDog. Acest produs unic va impresiona cu siguranță publicul pe măsură ce își va demonstra abilitățile impresionante la magazinul Xiaomi Store Sun Plaza din București (Calea Văcărești nr. 391). De la 13:00 la 13:30, 15:30 la 16:00 și de la 18:00 la 18:30, reprezentanții Xiaomi vor prezenta dispozitivul și vor avea loc demonstrații a căror acces este gratuit.

Xiaomi Cyberdog este un câine robotizat care a fost proiectat având în vedere viteza, agilitatea și o gamă largă de mișcări. Câinele a fost echipat cu sisteme avansate de percepție și servomotoare dezvoltate intern care îl ajută să se deplaseze fără efort. Una dintre cele mai notabile caracteristici ale Xiaomi Cyberdog este capacitatea sa de a merge, alerga, de a se întoarce la stânga sau la dreapta, de a se rostogoli și chiar de a sări. Toate aceste mișcări sunt posibile datorită servomotoarelor care au fost calibrate special în acest scop.

Echipat cu 11 senzori de înaltă performanță, inclusiv module GPS, senzori cu ultrasunete și senzori tactili, precum și mai multe camere, CyberDog este capabil să perceapă mediul înconjurător și să răspundă la comenzi. În plus, CyberDog este echipat și cu inteligență artificială care îi permite să învețe și să se adapteze în timp în mod natural.

Xiaomi Cyberdog - un câine robotizat
CyberDog de la Xiaomi poate analiza împrejurimile în timp real, poate crea hărți de navigație, poate evita obstacolele și își poate trasa destinația

De asemenea, dispune de conectori externi, inclusiv 3 porturi Type-C și 1 port HDMI, prin intermediul cărora poate fi actualizat atât din punct de vedere hardware, cât și software. CyberDog este o demonstrație a progresului în domeniul roboticii și modul în care Xiaomi încurajează dezvoltatorii și entuziaștii să exploreze acest domeniu. În viitor, am putea vedea roboți și mai realiști, capabili să îndeplinească sarcini complexe și să ofere companie.

Xiaomi își menține angajamentul față de progresul tehnologic ca misiune principală. Numai în primul trimestru din 2022, compania a investit 3,5 miliarde RMB în cercetare și dezvoltare, ceea ce reprezintă cu 16% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, Xiaomi investește masiv în inovație tehnologică și în alte inițiative, în valoare de 425 de milioane de RMB la 31 martie 2022. Companiei i-au fost acordate peste 26.000 de brevete și are alte 53.000 de cereri de brevet la nivel global. Aceste investiții demonstrează dedicarea Xiaomi de a rămâne în fruntea tehnologiei și a inovației. Astfel, cu un angajament puternic față de cercetare și dezvoltare, Xiaomi este pregătită să continue să lanseze produse de ultimă generație care să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost înființată în aprilie 2010 și a debutat pe tabloul principal al Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefonie mobilă și tehnologie cu sediul în China, care a realizat o platformă IoT pentru a conecta toate produsele sale. Xiaomi acordă o importanță deosebită inovației și calității și se preocupă în mod constant ca clienții săi să aibă parte de o experiență de înaltă calitate, punând în același timp accentul pe eficiența operațională. Firma dezvoltă în permanență bunuri incredibile la costuri corecte pentru a permite tuturor o viață îmbunătățită prin intermediul tehnologiei de ultimă generație.

Xiaomi este unul dintre cei mai cunoscuți producători de telefoane din lume. În primele trei luni ale anului 2022, cota de piață a Xiaomi în ceea ce privește livrările de smartphone-uri s-a clasat pe locul al treilea la nivel mondial. Până la 31 martie 2022, firma a dezvoltat cea mai extinsă platformă AIoT (AI+IoT) pentru clienții săi, cu 478 de milioane de dispozitive inteligente conectate la platformă, pe lângă telefoane și laptopuri. Produsele Xiaomi sunt disponibile în peste 100 de țări din întreaga lume. Compania a fost inclusă pentru a treia oară în lista Fortune Global 500 în august 2021, urcând 84 de locuri față de 2020, ajungând pe poziția 338.

Astfel, Xiaomi face parte la acest moment din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprise, indicele Hang Seng Technology și Hang Seng China 50.

Share.

Pasionat de lumea digitală. În timpul liber îmi îmbogățesc cunoștințele ce țin de marketing digital, în special SEO.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.