ecommerce

Internet & Mobile World devine go>tech world

go>tech world

Internet & Mobile World, cel mai amplu eveniment de business din regiune se reinventează, devenind go>tech world, un manifesto al digitalizării adresat întregului ecosistem business. Casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est Evenimentul care dă tonul digitalizării în mediul de business din România și din [ ... ]

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC Awards Gala

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 din care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User [ ... ]

GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: clientul fericit

GPeC SUMMIT 2019

Pe 27 și 28 mai, GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, a întins covorul roșu în centrul Bucureștiului pentru elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia. Peste 1000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business [ ... ]

Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

GPeC SUMMIT 2019

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți. Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile [ ... ]

De ce să faci #eCommerce în România: 3 avantaje majore

TeCOMM eCommerce Conference&Expo 2019

Automatizarea, personalizarea experienței utilizatorului și implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare, rămân și în anul 2019 priorități pentru strategia de business a magazinelor online. România este încă o piață tânără în ceea ce privește eCommerce-ul, cu multe posibilități de dezvoltare și acces relativ [ ... ]

Agenția theStartups.eu pregătește workshop-ul How To eCommerce pentru începutul anului 2019

theStartups.eu

theStartups.eu, agenția de consultanță în eCommerce condusă de Vlad Diaconu, va lansa în ianuarie 2019 o nouă serie de workshop-uri pentru transformarea digitală și dezvoltarea afacerilor în comerțul online. Prin seria de workshop-uri How to eCommerce, agenția își propune să ajute companii mici și medii, dar și business-uri cu [ ... ]

eMAG Academy – MBA de business online

eMAG a investit peste 500.00 euro in dezvoltarea industriei de e-commerce inaugurand primul MBA de business online din Romania, in cadrul caruia vor preda profesori romani si straini. Programul va fi destinat in prima faza doar angajatilor eMAG, insa in planurile retailerului online se numara si deschiderea acestuia catre public si parteneriate cu [ ... ]