Sunt 127 de sesiuni la Internet & Mobile World 2018, ceea ce înseamnă că, la o medie de 45 de minute/sesiune, sunt peste 5700 de minute în care se va vorbi despre secretele care-i fac pe profesioniștii de top să fie atât de buni. Sunt sute de studii de caz, idei practice, soluții clare la zeci de probleme pe care speakerii internaționali, dar și cei naționali le aduc în fața participanților la IMWorld 2018.
Dintre zecile de topicuri din Agenda IMWorld, am ales, în cel mai subiectiv mod, patru sesiuni, cele pe care nu le-aș rata nici dacă ar trebui să străbat mări și țări. Însă voi sunteți invitați să vă faceți propria listă de preferințe pe imworld.ro/agenda
Sesiunile mele preferate din agenda IMWorld 2018
1. Momchil Elenkov (VIBER) – Oracolul digital
Momchil Elenkov (VIBER) – Oracolul digital: ce spune chat-ul cu banca despre viitorul tău?
Chiar dacă nu toți oamenii își dau seama, lumea trăiește într-o economie bazată pe conexiuni online între persoane, afaceri, soft, hard, data și alte procese.
Măsura în care putem recunoaște microschimbările din fiecare zi poate fi un factor determinant pentru succesul sau eșecul nostru de mâine. Pornind de la un viitor digital garantat, este esențial pentru orice companie să se adapteze integral, asigurându-se că vorbește aceeași limbă cu clientul său, începând de la CRM și QA până la detalii de exprimare și copyright.
Bazându-se pe experiență și pe cazuri reale, Momchil Elenkov de la VIBER urcă pe Main Stage IMWorld 2018 pentru a împărtăși câteva idei practice despre modul în care Biz Dev înțelege reușita în lumea digitală populată de Chatboți și emoji, o lume aflată într-o permanentă schimbare.
Cu ce pleci de la sesiunea lui Momchil Elenkov:
- Ce trebuie să știi despre economia digitală;
- Care este evoluția canalelor CRM;
- Cum să garantezi asigurarea calității în B2B;
- Ce e bun și ce e rău în privința Chatboților;
2. Jon Mowat (Hurricane Media) – Puterea emoțiilor
Jon Mowat (Hurricane Media) – Puterea emoțiilor: cum să stimulezi brand engagement-ul cu ajutorul imaginilor video
Clipurile video sunt cele mai atractive moduri prin care se poate spune povestea brandului și păstra fidelitatea clientului. Într-o lume a marketingului în care imaginea video e primordială, devine crucial să înțelegem de ce video-urile construite pe emoție funcționează atât de eficient în a-i determina pe privitori să acționeze, dar la fel de vital este să știm cum poate fi valorificată această putere pentru a crește engagement-ul față de brand.
Pe scena MarTech a ediției Internet & Mobile World 2018 va performa unul dintre cei mai mari experți de video marketing in Europa – Jon Mowat – care le va spune profesioniștilor din România cum să folosească clipurile video pentru a crește audiența, dar și pentru a avea un public implicat. Liderul european Jon Mowat își va ilustra explicațiile cu studii de caz, oferind și sfaturi practice, astfel încât participanții să fie capabili să dezvolte propriile strategii de video marketing.
Cu ce pleci de la sesiunea lui Jon Mowat:
- Înțelegi de ce clipurile video funcționează atât de eficient;
- Înveți cum să ajungi la publicul tău, să-l implici și să-l păstrezi folosind clipurile video emoționale;
- Descoperi cum poți să obții rezultate mai bune în marketing cu video content;
3. Pete Herzog (ISECOM) – Protecție generalizată
Pete Herzog (ISECOM) – Protecție generalizată – Formula nebuniei
Chiar dacă nu sunt specialist în cybersecurity, am ales o sesiune de pe Scena Security pentru că Herzog nu va vorbi doar pentru cei care înțeleg cum se face și desface securitatea cibernetică, ci și pentru cei care au nevoie de ea, adică pentru toți.
„Ca specialist în securitate cibernetică, am văzut o mulțime de lucruri ciudate legate de Internet. Cele mai multe sunt grupate în aplicații, senzori, dispozitive mobile, web și cloud. Toate implică oameni de încredere, dar și unii pe care nu te prea poți baza. Sunt întrebat cum pot fi securizate toate astea. Și eu le arăt. În mai puțin de o oră pot să-ți explic cum să ai nivelul de siguranță potrivit în noile tehnologii. Inclusiv cum să analizezi securitatea oricărui lucru, chiar dacă nu ai nicio idee despre cum funcționează. Îți explic modul de abordare, extindere, protecție.
Nu trebuie să reducem IoT de teama atacurilor cibernetice, ci să creștem numărul profesioniștilor din domeniul securității care doresc să-și folosească abilitățile de analiză pentru a se asigura că există o securitate cibernetică reală”.
– spune Pete Herzog
Cu ce pleci de la sesiunea lui Pete Herzog:
- O metodă practică de analiză a securității elementelor din proiectele IoT și Smart City, chiar dacă nu ați mai văzut niciodată așa ceva sau nu aveți nicio idee despre cum funcționează;
- Consultanță de management pentru gestionarea unui astfel de proiect și informații despre resursele pe care le implică;
- Orientare tehnică privind domeniul de aplicare, analiza operațiunilor de risc și vulnerabilități, dar și sfaturi pentru alegerea măsurilor adecvate de protecție;
- Instrumente analitice pentru măsurarea magnitudinii unui atac;
4. Dr. Claire Trévien (consultant de marketing)
Dr. Claire Trévien (consultant de marketing) – B2B nu înseamnă boring-to-boring: Cum să creezi conținut de marketing care să poată conecta și converti în mod creativ publicul.
Or fi românii creativi, cum se tot spune, dar nu mulți dintre ei par să lucreze în marketing. Indiferent de gradul de creativitate pe care îl ai, sesiunea doctorului în marketing Claire Trévien, unul dintre cei 50 Cei Mai Influenți Content Marketer Din Lume, e de neratat.
Provocarea propusă de Claire este să aduceți în sesiunea ei de pe scena de MarTech din IMWorld 2018, cele mai relevante exemple de boring companies, iar ea va arăta că se poate livra content creativ chiar și în industriile cele mai plictisitoare.
De la întâlnirea cu Claire Trévien pleci cu:
- O nouă viziune asupra creativității și sugestii despre cum poate fi aplicată campaniilor;
- Strategii prin care poți genera idei creative pentru compania ta;
Participă și tu la IMWorld 2018
Pentru cei interesați să învețe de la cei mai buni specialiști ai momentului, Agenda IMWorld.ro e instrumentul ideal. E indicat să o consultați online săptămânal, pentru că se actualizează pe măsură ce sunt confirmați noi speakeri. Idem noi sesiuni.
În cifre estimative, IMWorld 2018 va avea:
● 7 scene mari cărora le corespund tot atâtea zone expoziționale cu soluții specifice;
● 25 de industrii și 5000 de companii reprezentate la toate nivelurile;
● 9000 de participanți cu profil de business, dintre care 5500 de nivel CxO;
● 140 de expozanți cu peste 2700 de soluții digitale;
● 147 de speakeri locali și internaționali și 127 de sesiuni;
● 22 de start-up-uri autohtone
● 7 zone de networking
Accesul în cele două zile de business de calitate propuse de Internet & Mobile World se face exclusiv pe bază de bilet ce poate fi achiziționat de pe imworld.ro
–
Acest articol a fost scris de Adriana Nica, PR Specialist, Universum Events.
Un comentariu
Multumesc pentru recomandări. Am adăugat în calendar :)