Free cookie consent management tool by TermsFeed

Experimentul Google Glass asa cum il cunoastem se apropie de final, mai multe informatii sustin ca Google nu va mai vinde modelul curent al ochelarilor inteligenti.

Versiunile viitoare ale produsului ar putea fi dezvoltate de divizii separate – Google spune ca s-a angajat sa dezvolte un model al ochelarilor inteligenti pe piata pentru orice utilizator interesat de produs.

Momentan, programul curent ‘Explorer’ alaturi de vanzarile Google Glass, au fost puse in asteptare.

Lansati in anul 2013, Google a depus multe eforturi in a aduce Glass pe un segment de piata dar dispozitivul nu a trecut de faza de prototip. Cresterea popularitatii a primit un pas inapoi datorita perceptiei publicului referitoare atat la functii cat si aspect dar si la pretul mare.

Google trimite mesaje email persoanelor ce au achizitionat produsul, ‘Exporers’ asa cum sunt denumiti de companie, multumindu-le pentru ajutor si pentru a-i asigura ca Glass au inca un viitor.

„De cand ne axam toate eforturile pe viitor, vom inchide programul Explorer pe 19 Ianuarie. Suntem constienti ca va puneti intrebari despre ce inseamna asta pentru voi. Dezvoltarile ulterioare ale functionalitatilor din programul Explorer vor inceta in timp ce lucram la urmatoarea versiune a Glass dar inca ne puteti suna sau trimite un email oricand cu intrebari, ganduri sau feedback.”

Google Glass va beneficia de echipa de dezvoltare ce se va alatura diviziei Google X si va deveni o entitate separata condusa de managerul Ivy Ross. Echipa va raspunde lui Fadell, CEO al Nest, companie ce a fost achizitionata de Google anul trecut.

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Un comentariu

  1. Avatar of aladyn93

    Abia astept ca acesti ochelari de la google sa fie disponibili in varianta dezvoltata,peste cativa ani cel mai probabil. Este o idee interesanta si utila.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.