Free cookie consent management tool by TermsFeed

Dupa cum deja ati aflat, cei de la eMag organizeaza anul acesta Black Friday pe data de 22 noiembrie, adica in penultima vineri din luna, nu ultima cum se obisnuieste. Motivul pentru care magazinul online a luat aceasta decizie este acela ca s-a dorit livrarea tuturor comenzilor inainte de Sfantul Andrei si Mos Nicolae, a explicat Iulian Stanciu, CEO eMag, intr-un interviu acordat celor de la Comunicatedepresa.ro, evitandu-se astfel si intarzierile care ar fi putut aparea din cauza celor doua zile – 30 noiembrie si 1 decembrie – libere de sarbatoare.

eMag estimeaza vanzari de peste 22 milioane de euro, ceea ce ar insemna o suma dubla fata de cea obtinuta anul trecut.

Intrebat cum s-a pregatit eMag pentru BlackFriday, Iulian Stanciu a raspuns:

„eMAG a investit 500.000 de euro pentru pregatirea Black Friday 2013, in servere si in platforma online. Ne-am marit spatiul de depozitare cu 50%, inchiriind 4.000 de metri patrati special pentru Black Friday, iar in aceasta perioada vom avea 210 operatori logistica ce vor asigura servicii 24 de ore din 24. Suntem pregatiti pentru 200.000 de comenzi si pentru 4 milioane de vizite pe site intr-o singura zi.”

Vineri, 22 noiembrie 2013, oferta speciala a eMag va cuprinde 250.000 de produse, de la IT, mobila, foto, produse de ingrijire personala si cosmetice, pana la produse pentru casa si gradina.

Iulian Stanciu a mai declarat: „Pregatim si o surpriza mare, care va demola inca un mit legat de comertul online din Romania.”

Conform unui studiu Daedalus Millward Brown, anul acesta cumparatorii isi vor indrepta atentia spre urmatoarele produse:

  • Electrocasnice mici (39,8%)
  • Haine (22,9%)
  • Televizoare (15,3%)
  • Telefoane mobile (10,6%)
  • Incaltaminte (10,2%)
  • Laptopuri (10,1%)
  • Frigidere (5,5%)
  • Tablete (5,2%)
  • Masini de spalat (5,1%)
  • Foto, video (4%)
  • Ingrijire personala (4%)
  • Cosmetice (3,9%)

In 2012, eMag a inregistrat 2,6 milioane de vizite si 92.000 de comenzi de BlackFriday.

Intrebat daca sunt mai bine pregatiti decat anul trecut, CEO-ul eMag a raspuns: „Cu siguranta ca experienta anilor trecuti ne este foarte utila in toate deciziile pe care le-am luat in organizarea evenimentului Black Friday 2013.”

In cadrul aceluiasi interviu, Iulian Stanciu a dorit sa demonteze mitul conform caruia BlackFriday este de fapt o ocazie pentru retaileri sa-si lichideze stocurile unor produse vechi sau care nu au inregistrat succesul asteptat.

„Ne dorim ca Black Friday sa fie mai mult decat un trigger puternic al pietei de retail, si anume sa devina un spectacol in sine pentru cumparatori. In plus, vrem sa spulberam mitul potrivit caruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la oferta au fost lansate in 2013.”

Sursa: Comunicatedepresa.ro

Share.
Avatar of Mihaela Savu

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.