Free cookie consent management tool by TermsFeed

Magazinele online Koyos si Sensodays au facut un pas inainte, in premiera, in relatia dintre advertiser si afiliat oferind afiliatilor o intalnire unde au putut cunoaste mai bine cele doua magazine, oamenii din spatele magazinelor, procesul de preluare a unei comenzi (de la cumpararea de pe site si pana cand pachetul ajunge la client), prezentarea logisticii (depozitul magazinelor situat la iesire din Bucuresti pe A1), cele doua showroom-uri (Sensodays din Calea 13 Septembrie si Koyos din str. Bilciuresti).

Cine sunt Sensodays si Koyos?

Sensodays este un magazin online specializat in segmentul Home&Deco ce ofera produse de calitate de la simple accesorii pentru baie si pana la cazi cu hidromasaj alaturi de parfumuri, produse pentru ingrijire personala, infrumusetare si produse pentru bucatarie.

Puteti vizita sowroom-ul Sensodays la adresa: Calea 13 Septembrie, numarul 89, Bucuresti.

Koyos este un magazin online cu o experienta de peste 18 ani pe piata produselor IT&C a companiei IT&S (International Transactions & Services SA). Puteti gasi in magazinul Koyos produse de la accesorii pentru telefoane, televizoare, laptopuri, imprimante, produse pentru retelistica, foto si video, electrocasnice, produse ce le puteti regasi si ca resigiliate la preturi bune.

Showroom-ul Koyos il puteti vizita la adresa: Str. Bilciuresti nr. 20-22, Bucuresti.

Intalnirea organizata de cele doua magazine alaturi de 2Parale a avut loc Sambata pe 22 Martie si totul a inceput de la sowroom-ul Sensodays urmat de o plimbare pana la depozitul celor doua magazine de pe autostrada A1 unde ne-a fost prezentat ciclul prin care un produs ajunge la client, cum cele doua magazine aleg cele mai bune preturi de la distribuitori sau cum acestea isi asuma pierderea in cazul in care clientul comanda un anumit produs iar singura solutie de a-l livra inseamna ca magazinul sa il cumpere la un pret mai mare fata de cel prezentat pe site.

Despre echipa din spatele celor doua magazine pot fi numai cuvinte de lauda. Oameni cu experienta, oameni deschisi ce asculta si iau in calcul ceea ce spui asa ca din asta pot trage si concluzia ca relatia cu clientii este la fel.

Pe langa prezentarea celor doua showroom-uri si a depozitului, ca parte a logisticii, am avut parte si de o mica surpriza: un cadou pentru participare. Toti participantii au plecat cu cate un mic cadou acasa.

Ca incheiere dorim sa multumim celor doua magazine pentru invitatii dar si retelei 2Parale prin intermediul carora a fost posibila intalnirea.

Va uram succes in continuare.

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.