Free cookie consent management tool by TermsFeed

Daca deja ati luat decizia de a va achizitiona un smartwatch marca Apple, atunci cu siguranta va intrebati cand anume acest gadget va ajunge in magazine.

“La inceputul lui 2015″ este singura informatie pe care Apple a oferit-o de la prezentarea dispozitivului in septembrie, desi un mesaj video trimis angajatilor de catre sefa vazarilor cu amanuntul, Angela Ahrendts, sugereaza fapul ca o lansare ar fi programata pentru primavara anului viitor.

In mesaj, al carui transcript a ajung in presa printr-un angajat al Apple, Ahrendts ofera cateva indicii despre lunile incarcate care vor urma pentru angajatii din sub ordine, oferind in acelasi timp cateva cuvinte de incurajare:

“Ati fost angajati deoarece sunteti cei mai buni din lume si stiti cum sa-i deserviti pe clineti. Alergam la un maraton chiar acum, si nu ne vom opri, nu? Intram in perioada sarbatorilor, intram in Anul Nou Chinezesc, iar apoi avem un ceas de lansat in primavara.”

In cazul in care transcrierea este corecta, se pare ca potentialii cumparatori vor trebui sa astepte un pic mai mult decat s-a crezut initial, cu o lansare care pare sa aiba loc mai degraba dupa luna martie decat in primele luni ale anului viitor.

Cand va fi lansat, cumparatorii interesati vor trebui sa scoata din buzunar cel putin 350 de dolari pentru computerul de mana, care va veni intr-o gama variata de modele.

Apple pare sa abordeze intrarea pe o noua piata cu un anumit grad de precautie, dupa ce luna trecuta a anuntat ca va asimila cifrele vanzarilor de smartwatch celor de iPod si televizoare intr-o noua categrie denumita „alte produse”. In contrast, Apple furnizeaza cifre detaliate despre vanzarea produsele sale vedeta, printre care iPhone si iPad.

Share.

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.