Free cookie consent management tool by TermsFeed

Google are în plan o schimbare aproape identică celei de la Apple, care a adus pierderi de 230 de miliarde de dolari. Această sumă a fost extrasă din capitalizarea de piață a celor de la Facebook. Cei de la cel mai mare motor de căutare au anunțat miercuri că vor adopta restricții noi de confidențialitate. Restricțiile au în vedere reducerea urmăririi aplicațiilor de pe dispozitivele Android. Google schimbă confidențialitatea și implementează noi actualizări.

Google schimbă confidențialitatea

Apple a făcut anul trecut o mișcare similară, când au fost adoptate noi practici de publicitate ale mai multor firme. Compania Google a anunțat că dezvoltă înlocuitori pentru confidențialitatea ce urmărește ID-ul său de publicitate. Acesta este un șir unic de caractere, ce identifică dispozitivul utilizatorului. ID-urile digitale din telefoanele inteligente ajută companiile de tehnologie pulicitară să partajeze și să urmărească informațiile necesare despre fiecare consumator.

Schimbările făcute de ambele companii ar putea să afecteze alte mari companii care s-au bazat pe aceste aspect. În cazul celor afectate ar putea intra Meta, cea sub tutela căreia se află Facebook și Instagram. Ajustările pe care le-au făcut cei de la Apple au afectat-o în deosebi pe gigantul Meta. Aceștia au declarat la începutul lunii Februarie că modificările de confidențialitate ale celor de la Apple vor putea scădea din vânzările companiei de Social Media, cu aproximativ 10 miliarde de dolari.

Apple criticat de Facebook, dar susținut de Google

Meta valora anul trecut în luna Iunie mai mult de 1 trilion de dolari, pierderile sale au fost imense din cauza politicii schimbate a celor de la Apple. Totuși, gigantul Apple este susținut în mod aproape similar de cel mai mare motor de căutare. Google schimbă confidențialitatea și îndrumă alte companii spre această actualizare.

Apple Facebook privacy fued
Compania Facebook pierde în urma actualizărilor

Aceștia au spus că vor continua să sprijine indentificatorii actuali în următorii doi ani, pentru ca și celelalte companii să implementeze aceste modificări. Criticat dur de Facebook, Apple și-a atras aceste controverse pentru lansarea funcției de transparență a urmăririi aplicațiilor. Funcția reduce din capacitatea de direcționare, limitând agenții de publicitate de a accesa un consumator iPhone.

Cu toate aceste controverse, Google urmărește schimbarea politicilor, însă nu la fel ca și Apple. Modul în care compania le va schimba este diferit de cel al Apple. În același timp vor să ofere și o alternativă de păstrare a confidențialității pentru a nu fi ineficientă nici pentru consumatori, nici pentru publicitate.

Share.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.