Free cookie consent management tool by TermsFeed

Butoanele de „like” (introdus in 2010) alaturi de cel de „share” sunt vizualizate de peste 22 de miliarde de ori pe zi pe mai mult de 7.5 milioane de website-uri.

Asa ca de astazi acestea au un nou design, Facebook renuntand la celebrul „thumbs up”. Conform comunicatului de presa, schimbarile vor surveni doar la butoanele instalate pe website-uri si se vor updata automat in urmatoarele saptamani in cazul in care le avem inca pe cele cu design vechi.

facebook buton

Si cum ne-au obisnuit cei de la Facebook de fiecare cand fac o schimbare majora sau minora la functionalitatile retelei, au lansat noile butoane doar pe cateva website-uri din SUA. Printre care si cel al ziarului Huffington Post.

sursa : Facebook Developers

Share.
Avatar of Oncescu Brotea Radu Mihai

Pasionat de social media, IT&C și tot ce înseamnă tehnologie. Sper ca articolele scrise să fie placul vostru și colaborarea cu techcafe.ro de lungă durată.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.