Apple a inceput sa vanda noul iPad de 128GB, cea mai recenta actualizare a celei de a patra generatii Retina Display. Noul iPad are un ecran de 9.7 inci deosebindu-se astfel de fratele sau mai mic, care avea doar 7,9 inci. Cel mai important lucru este, insa, reducerea decalajului dintre acest model oferit de Apple si concurenti, cum ar fi tableta Microsoft Surface Pro.
Surface Pro, un concurent pentru iPad?
In niciun caz, veti spune. Calculatorul Microsoft este un computer, care dispune de un ecranul capabil sa ruleze aplicatii puternice cum ar fi Photoshop si multe altele, alimentat de un procesor Intel Core i5. Si aceasta tableta vine, de asemenea, echipata cu pana la 128GB capacitate de stocare, dispune de porturi de intrare si iesire, are un stylus de lux pentru scrierea de mana.
Dar iPad nu este, nici nu a fost vreodata, in concurenta directa cu dispozitive care ruleaza software-ul Windows. De fapt, iPad a facut progrese, in ciuda faptului ca nu este capabil sa faca toate lucrurile pe care tableta Surface Pro se spune ca le poate face. Oamenii care isi doresc tableta celor de la Apple pentru a o utiliza in afaceri nu fac acest lucru deoarece dispune de software Windows. Si-o doresc deoarece ceea ce Apple ofera este propice schimbarii practicilor la locul de munca ?i noi modalitati de a rezolva lucrurile.
Tableta Surface Pro este un dispozitiv care ar putea prezenta interes pentru utilizatorii de sisteme vechi de operare la locurile de munca, unde exista putina flexibilitate pentru trecerea la noi platforme, dar pentru multimea deja dornica de inovatii hardware, iPad va ramane o optiune atractiva. Noul iPad-ului, cu o capacitate de stocare mult mai mare, la preturi care, desi costisitoare, nu depasesc inca pretul tabletei Surface Pro, prezinta o bateriei imbunatatita si mult mai mult spatiu real utilizabil.
Programate pentru vanzare a iPad-ului Apple 128GB cu doar o saptamana inaintea lansarii oficiale a tabletei Surface Pro nu a fost o coincidenta. Dar este, de asemenea, un indiciu ca Apple nu pare speriat de tot ceea ce Microsoft are de oferit. Sa vedem daca asta e de ajuns pentru a-i inghenunchia pe cei de la Redmond in ceea ce priveste incercarea de a surclasa compania Apple.