Revolutionara reclama cu buget scazut pentru iPhone 5

Cei de la T-Mobile au decis sa prezinte noul iPhone 5 intr-un mod foarte simplu. Bineinteles, insa, ca acestia au folosit si cuvantul “revolutionar”.

Speranta modesta a companiei este ca “E nevoie de o revolutie pentru a realiza o revolutie”, asta in conditiile in care T-Mobile incearca sa dezvete publicul american, obisnuit cu planuri pe doi ani.

Pentru a introduce pe piata noul iPhone 5, compania a decis sa o faca intr-o maniera simpla, folosind termenul de “revolutie”, totusi, in propriul beneficiu.

iPhone 5 este descris ca fiind un telefon revolutionar, asa cum si T-Mobile este un furnizor revolutionar.

Cu toate acestea, “revolutia” este realizata cu un buget scazut.

Reclama, una fara nume sonore, cu o coloana sonora care nu a fost creata special pentru aceasta si care a mai fost deja folosita, cu T-Mobile ca locatie, parte totusi sa nu fie una asa de revolutionara pe cat isi doreste compania.

         

Alte articole

Răspunde

Adresa de email nu va fi făcută public. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu asterix *.
Citește Politica de confidențialitate pentru detalii suplimentare despre confidențialitatea datelor tale.

Mergi sus