Cei de la T-Mobile au decis sa prezinte noul iPhone 5 intr-un mod foarte simplu. Bineinteles, insa, ca acestia au folosit si cuvantul „revolutionar”.

Speranta modesta a companiei este ca „E nevoie de o revolutie pentru a realiza o revolutie”, asta in conditiile in care T-Mobile incearca sa dezvete publicul american, obisnuit cu planuri pe doi ani.

Pentru a introduce pe piata noul iPhone 5, compania a decis sa o faca intr-o maniera simpla, folosind termenul de „revolutie”, totusi, in propriul beneficiu.

iPhone 5 este descris ca fiind un telefon revolutionar, asa cum si T-Mobile este un furnizor revolutionar.

Cu toate acestea, „revolutia” este realizata cu un buget scazut.

Reclama, una fara nume sonore, cu o coloana sonora care nu a fost creata special pentru aceasta si care a mai fost deja folosita, cu T-Mobile ca locatie, parte totusi sa nu fie una asa de revolutionara pe cat isi doreste compania.

Share.
Avatar of Mihaela Savu

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.