Free cookie consent management tool by TermsFeed

Mai mult de 30 de speakeri internaționali și români sunt anunțați anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online care se va desfășura la București, în zilele de 14 și 15 noiembrie. Printre speakerii internaționali de referință se numără Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar și Kiss Metrics), Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot) și Amy Harrison (Fondator Write With Influence).

“Am reunit la GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni experți din România și din întreaga lume, o bună parte din ei fiind capul de afiș al celor mai importante conferințe internaționale de profil. Este, probabil, cel mai bun line-up de speakeri în 12 ani de evenimente GPeC, de aceea recomand tuturor celor care activează în online să nu rateze această ediție” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Conferință, Expo și Networking

GPeC SUMMIT Ziua 1, 14 Noiembrie: Conferință, Expo și Networking cu top management e-commerce. Prima zi de GPeC SUMMIT aduce keynote-uri de neratat pentru oricine activează în e-commerce și marketing online.

Neil Patel va dezvălui audienței 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie în e-commerce, în timp ce Oli Gardner va vorbi despre perfecționarea experiențelor de digital marketing oferite utilizatorilor, iar Amy Harrison va arăta cum să scrii descrierea produselor și serviciilor pentru a te diferenția față de competiție și pentru a vinde mai mult.

Tot pe 14 noiembrie vor urca pe scena GPeC SUMMIT reprezentanții celor mai importante companii și asociații de e-commerce din Europa pentru a dezbate particularitățile piețelor din regiune și oportunitățile de dezvoltare în țările din jur. Astfel, la panel-ul de dezbatere GPeC RED (Regional Expansion Debate) vor lua parte: Jorij Abraham (E-Commerce Foundation), Justyna Skorupska (E-Commerce Poland), Simona Kijonkova (Packeta Group Cehia), Stephan Grad (A-Commerce Austria) și Zoltan Ormos (E-Commerce Hungary).

Pe lângă speakerii internaționali, unii dintre cei mai buni specialiști români în e-commerce și marketing online vor susține prezentări și vor participa la dezbateri despre creșterea vânzărilor online, greșelile care ar trebui evitate de către comercianți, situația la zi a pieței, problemele de logistică și curierat, strategiile de marketing care întorc rezultate, tendințele și predicțiile pentru 2018 și viitorul apropiat.

Printre speakerii români prezenți la GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, se numără: Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Lucian Aldescu (DPD România), Antonio Eram (mobilPay), Bianca Grip (GripADs), Alexandru Lăpușan (Zitec), Lucia Ciucă (Quantum Data Science, The Group), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Marian Șeitan (Mediapost Hit Mail), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Eugen Potlog (UXStudio), Cristian Ignat (Canopy), Mihai Vînătoru (DWF), Bogdan Manolea (APTI & Trusted.ro), Andrei Georgescu (White Image), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant).

În paralel cu GPeC SUMMIT se desfășoară GPeC E-Commerce Expo în cadrul căreia furnizorii de servicii e-commerce își prezintă oferta și interacționează direct cu publicul lor țintă: magazinele online. 22 de expozanți și 800+ reprezentanți ai companiilor e-commerce sunt așteptați la GPeC SUMMIT pe 14 și 15 noiembrie.

GPeC Special Day, Expo și Gala Premiilor eCommerce

A doua zi de GPeC SUMMIT este dedicată evenimentului GPeC Special Day care aduce doar 4 speakeri excepționali pe scenă, din care 3 au fost deja anunțați: Neil Patel, Sam Mallikarjunan și Amy Harrison.

Fiecare speaker va susține o prezentare interactivă de 90 de minute, plină de studii de caz și exemple concrete, iar audiența va fi direct implicată prin exerciții practice și sesiuni de întrebări și răspunsuri.

Neil Patel a pregătit un workshop despre cum să faci SEO fără să cheltuiești niciun ban, dar să depășești companiile cu bugete uriașe, Sam Mallikarjunan va vorbi despre cum să vinzi mai bine decât Amazon, iar Amy Harrison va dezvolta keynote-ul din ziua de 14 noiembrie, punând audiența la treabă pentru a scrie cel mai bun conținut în propriul website.

“GPeC Special Day este o zi de neratat pentru online-ul românesc: 4 speakeri grei vor urca pe scenă, fiecare cu o sesiune extinsă de 90 de minute care înseamnă conținut pur, premium, non-advertorial și plin de exemple practice despre cum să îți dezvolți afacerea. În foarte scurt timp urmează să anunțăm cel de al 4-lea speaker pe care nu neintenționat l-am lăsat la final…” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

GPeC E-Commerce Expo continuă în paralel cu GPeC Special Day.

Seara de 15 noiembrie se încheie cu Gala Premiilor eCommerce, cea de a XII-a ediție anuală a festivității de decernare a premiilor în comerțul electronic românesc. Vor fi desemnate cele mai bune magazine online ale anului din cele 100 înscrise în Competiția GPeC și răsplătite performanțele celor mai bune companii din domeniu – totul alături de elita industriei, într-o atmosferă de spectacol găzduită de Andi Moisescu, bine cunoscuta vedetă Pro TV.

Două săptămâni de înscrieri cu prețuri reduse

Înscrierile la GPeC SUMMIT se încheie pe 10 noiembrie, dar până pe 31 octombrie organizatorii au pregătit o ofertă specială de preț în campania Early-Bird de doar 109 euro + TVA pentru ambele zile de eveniment. Detalii și înscrieri pe website-ul organizatorilor la gpec.ro

Share.
Avatar of Savu Marian

Fondator TechCafe.ro, fost administrator si redactor, Savu Marian a scris pe site unele dintre cele mai interesante articole.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.