Free cookie consent management tool by TermsFeed

După ce Squid Game a fost în topul celor mai vizionate seriale din toate timpurile, iar fanii sunt în așteptarea sezonului al doilea, se pare jocul va fi adus la viață în cel mai mare reality-show de competiție din toate timpurile – Squid Game: The Challenge. Câștigătorul competiției va pleca acasă cu 4,56 milioane de $. Mai mult decât atât, se caută jucători, iar aceștia pot fi de oriunde de pe glob, dar trebuie îndeplinite anumite criterii. Squid Game: The Challenge va reuni 456 de jucători care vor concura printr-o serie de jocuri și provocări inspirate din serialul original – evident, acestea nu se vor desfășura pe viață și pe moarte. Totuși, acest reality-show va avea cea mai mare distribuție din toate timpurile și cel mai mare premiu pus vreodată la bătaie: 4,56 milioane de $ (câte 10.000 de $ pentru fiecare jucător eliminat).

Netflix a promis câteva noutăți surprinzătoare față de ceea ce a fost prezentat în sezonul I al serialului, dar cu siguranță cei care vor pierde nu vor pleca acasă într-un sicriu legat cu o panglică roșie în jur. Producătorii au afirmat că participanții vor fi nevoiți să pună la cale strategii, să lege alianțe și, în diferite circumstanțe, să-și arate adevăratul caracter, toate abilitățile lor fiind puse la încercare pentru a evita eliminarea și a supraviețui jocurilor și provocărilor. Miza este mare, concurența acerbă, iar presiunea cu siguranță va fi similară cu cea simțită de personajele din primul sezon al serialului – totuși, măcar competiția nu va fi una cu adevărat mortală, iar singurul rău care s-ar putea întâmpla este acela de a pleca acasă cu mâna goală. Totuși, cum se poate înscrie orice iar selecția se realizează, în momentul de față, pe baza unor criterii necunoscute, cu siguranță distribuția va fi una foarte, foarte efervescentă.

Cum te poți înscrie la Squid Game: The Challenge?

După cum am spus deja, oricine se poate înscrie. Nu este necesar să fi văzut deja sezonul I din Squid Game (deși, dacă vrei să te familiarizezi cu idee și să ai un start bun, cu siguranță trebuie să te uiți), ci trebuie doar să stăpânești limba engleză și să îndeplinești alte criterii. Evident, deoarece Squid Game: The Challenge va fi în limba engleză. Recrutările pentru show sunt deschise în momentul de față pe site-ul squidgamecasting.com.

Ce criterii trebuie îndeplinite pentru înscrierea la Squid Game: The Challenge?

Pentru a te putea înscrie în etapa de selecție, trebuie să îndeplinești următoarele criterii (dacă aplici din afara Statelor Unite sau Marii Britanii):

  • Ai sau vei avea cel puțin 21 de ani în momentul în care depui cererea de înscriere la Squid Game: The Challenge;
  • Trebuie să fii disponibil să iei parte la filmările care vor dura până la 4 săptămâni, în prezent preconizate a avea loc la începutul anului 2023. De asemenea, data se poate schimba după dorințele regizorilor, fără notificare prealabil;
  • Dacă ești selectat, trebuie să deții un pașaport valabil pentru întreaga perioadă de filmare, având dreptul și posibilitatea de a călători în toate locațiile specificate de echipă;
  • Nu ești angajat(ă) sau nu ai fost angajat(ă) anterior de nicio companie din cadrul All3 Media Group și/sau Netflix și nu ești rudă apropiată a unui angajat sau lucrător al vreunei companii din cadrul All3 Media Group și/sau Netflix;
  • Trebuie să încarci un videoclip de 1 minut în care să te prezinți, să spui de ce vrei să participi la Squid Game: The Challenge, care ar fi planul tău de joc și ce ai face cu premiul în bani dacă ai câștiga. Videoclipul trebuie realizat în modul landscape, într-un loc liniștit și bine iluminat, să nu fie folosite filtre la filmare și să nu fie mai lung de un minut;
  • Trebuie încărcate cel puțin 2 fotografii recente cu tine (fără pălării, ochelari de soare sau alte accesorii), în format JPG, PNG sau GIF și să nu depășească 5 MB (fotografiile ar trebui să fie cu întregul corp și cu fața).

Acestea sunt criteriile care trebuie îndeplinite pentru a participa la Squid Game: The Challenge. Așadar, dacă ai curaj și simți că e pentru tine, poate ar trebui să-i dai o șansă. În momentul de față nu sunt încă destul de clare care sunt criteriile de selectare a participanților la reality-show. Dar, cel mai probabil, se va lua în considerare dorința de participare, ce vei face cu banii și, implicit, imaginea fizică și carisma. Adică, s-o spunem drept, cât de bine dai pe ecran și dacă poți prinde la public și face show. Evident, se prea poate să mă îndoiesc dar, până la urmă, cam asta se vinde și dacă știi că ai atuuri de a face show și de a distra lumea, atunci dă-i o șansă. Ce poți pierde în afară de șansa de a câștiga 4,56 milioane de $?

Netflix transformă Squid Game într-o competiție reală, iar premiul este de 4,56 milioane de dolari. Se caută participanți din toată lumea
Imagine din serialul Squid Game, sezonul 1

Cine a produs Squid Game: The Challenge?

Squid Game: The Challenge este o coproducție între Studio Lambert (The Circle) și The Garden (24 Hours in A&E), parte a ITV Studios. Stephen Lambert, Tim Harcourt și Toni Ireland de la Studio Lambert și John Hay, Nicola Hill și Nicola Brown de la The Garden vor fi producători executivi ai acestui reality-show. Squid Game: The Challenge va consta în mai multe jocuri inspirate din viața serial, 456 de jucători urmând să concureze între ei pentru premiul record de 4,56 milioane de dolari (cel mai mare premiu în bani din istoria televiziunii), cu cea mai mare distribuție reality-show adunată vreodată. Brandon Riegg, vicepreședintele seriei de documentare și reality-show-uri de la Netflix a declarat că „Squid Game a luat lumea cu asalt datorită poveștii captivante și provocărilor bizare imaginate de regizorul Hwang Dong-hyuk. Îi suntem recunoscători pentru sprijinul său, în timp ce transformăm lumea ficțională într-o competiție masivă și într-un experiment social”.

Vestea revoluționară a concursului vine după ce Netflix a anunțat că Squid Game are, oficial, undă verde pentru cel de-al doilea sezon. Dezvăluirea a venit împreună cu un nou teaser trailer care prezintă personajele supraviețuitoare și noile apariții din distribuție. Dong-hyuk a declarat că „trebuie să recunosc, simt din ce în ce mai multă presiune în privința sezonului doi, deoarece serialul a primit foarte multă apreciere și atenție din partea publicului – mult mai multă decât m-aș fi așteptat. De asemenea, am în plan să regizez și un film Squid Game, dar să vedem cum evoluează lucrurile”. După cum am spus, jucătorii vor părăsi concursul „nevătămați”, chiar dacă Netflix transformă Squid Game într-o competiție reală. Totul se va învârti în jurul ideii de supraviețuire, întorsături de situație, alianțe, tensiune și multă acțiune.

Squid Game:The Challenge
Previzualizarea paginii oficiale Squid Game : The Challenge

Unde va fi filmat și când apare Squid Game: The Challenge?

Squid Game: The Challenge va fi filmat în Marea Britanie și, după anumite zvonuri, va avea 10 episoade. Chiar dacă Netflix nu a dezvăluit oficial când va fi lansat acest reality-show, site-ul de casting spune că jucătorii ar trebui să fie disponibili pentru filmări încă de la „începutul anului 2023”. Așadar, cel mai probabil, tot din informațiile prezente pe site, știm că acestea ar dura în jur de 4 săptămâni. Dată fiind cronologia, s-ar putea ca Squid Game: The Challenge să apară undeva pe la începutul verii anului 2023. Squid Game a devenit un fenomen internațional atât datorită faptului că este plin de tensiune și, în general, astfel de seriale prind la public, cât și datorită faptului că este o satiră socială profundă.

Un fel de distopie ciudată în care legile și lumea este condusă de cei bogați – care, de altfel, se distrează pe seama celor săraci care, literalmente, sunt „de unică folosință”. Squid Game, serialul distopic sud-coreean este destul de sumbru, ce-i drept, având chiar un substrat politic. După ce a devenit cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, de la lansarea sa la sfârșitul anului 2021, au apărut foarte multe jocuri care l-au avut drept sursă de inspirație, iar în jurul său s-a creat o imensă strategie de marketing. Netflix nu a dat detalii privitor la cum intenționează să adapteze jocul la scală reală, dar, evident, cu siguranță nu vor exista crime adevărate și nici lupte pe viață și pe moarte. Dacă ai un suflet curajos și simți c-ai putea face față, de ce să nu-ncerci? Ar putea fi șansa care să-ți schimbe (în bine) viața. Deși, după cum am spus, încă nu știm care sunt criteriile de selecție. Dar cui îi pasă? Mai bine să-ncerci decât să regreți că n-ai făcut-o!

Netflix transformă Squid Game într-o competiție reală, iar premiul este de 4,56 milioane de dolari. Se caută participanți din toată lumea
Prefața formularului de înscriere pentru participanții din afara SUA și UK

Suntem tare curioși care este părerea ta în legătură cu Squid Game: The Challenge. Ai avea curajul să te înscrii la reality-show? Crezi că ai putea face față? În orice caz, sigur va fi o reușită și, iarăși, va avea încasări fenomenale. Așteptăm cu nerăbdare lansarea și, cine știe, poate chiar vor exista, printre cei 456 de concurenți, și participanți români. După cum am spus, se poate înscrie absolut oricine, indiferent de țara în care se află, atât timp cât îndeplinește criteriile enumerate și prezentate pe pagina oficială de casting.

Share.
Avatar of Lucian Constantin

Absolvent al Facultatii de Stiinte ale Naturii, specializat in fizica si informatica. Pasionat de mic de tehnologie, cosmologie si tot ceea ce cuprinde necunoscutul si evolutia umanitatii.

Un comentariu

  1. Avatar of George

    Ce nebunie! :)))))))))))))) Eu ma bag, dar cum ai zis si tu, sunt chiar curios care sunt criteriile de departajare. Mai mult ca sigur vor fi milioane de persoane care se vor inscrie ;)

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.