Disney+ a devenit rapid unul dintre cele mai populare servicii de streaming video disponibile, oferind o mare varietate de conținut pentru telespectatorii de toate vârstele. De la filmele și emisiunile clasice Disney la cele mai noi lansări de la Pixar și Marvel, pe Disney+ se găsește câte ceva pentru toate persoanele. Pe lângă vasta sa selecție de filme și emisiuni TV, Disney+ oferă, de asemenea, conținut exclusiv care poate fi găsit doar pe platformă. De exemplu, abonații se pot bucura de acces la „The Mandalorian”, un serial live-action Star Wars care este unul dintre cele mai așteptate seriale ale anului.
Însă, unul dintre cele mai frustrante lucruri legate de Disney+ și de serviciile de streaming în general este atunci când acestea nu funcționează așa cum ar trebui. Dar, dacă întâmpinați probleme cu Disney+, există câțiva pași pe care îi puteți face pentru a încerca să rezolvați situația. În acest sens, ghidul de față detaliază tot ce puteți face pentru a rezolva orice problemă. Așadar, iată care sunt top probleme Disney Plus și cum pot fi remediate.
Sfaturi generale
Există câteva lucruri generaliste pe care le puteți face pentru a încerca să remediați problema rapid. În primul rând, reporniți dispozitivul. Dacă nu are efect, închideți și redeschideți aplicația Disney+. Ar trebui, de asemenea, să reporniți routerul. Dacă aveți în continuare probleme, verificați dacă aveți probleme cu internetul. Uneori, problema este legată de conexiunea dvs. la internet, nu de aplicație. În acest caz, este posibil să fie nevoie să actualizați aplicația Disney+. De asemenea, puteți încerca să dezinstalați și să reinstalați aplicația. În cele din urmă, verificați dacă există actualizări. Dacă există o nouă actualizare disponibilă, instalați-o și vedeți dacă aceasta rezolvă problema. Dacă aveți în continuare probleme cu streamingul Disney+, puteți utiliza pagina Disney+ a Downdetector pentru a verifica dacă este o problemă ce ține de platformă.
Eroarea „Unable to Connect”
O problemă frecventă la Disney+ este apariția unei erori de tipul „Unable to Connect” / „nu se poate conecta”. Asta înseamnă că dispozitivul sau browserul dvs. nu a reușit să se conecteze la server.
Acest lucru se întâmplă de obicei deoarece Disney+ este supraîncărcat de prea mulți utilizatori care încearcă să îl acceseze în același timp. Alteori, se datorează faptului că ați deschis aplicația prea repede înainte ca dispozitivul dvs. să poată stabili o conexiune la internet. Această problemă se rezolvă de obicei de la sine în câteva minute.
Aplicația Disney+ se blochează
Dacă aveți probleme cu blocarea aplicației Disney+, puteți încerca câteva lucruri. În primul rând, reporniți aplicația și dispozitivul de pe care vizionați. Dacă asta nu funcționează, verificați dacă există actualizări pentru Disney+ și pentru dispozitivul dvs. În cele din urmă, dacă tot nu reușiți să faceți aplicația să funcționeze, dezinstalați și reinstalați Disney+. Dacă ați încercat toate aceste lucruri și aveți în continuare probleme, poate fi un semn că dispozitivul dvs. este prea învechit pentru a putea rula aplicația Disney+ în parametri optimi.
Eroare 39 sau 83
Codul de eroare 39 și codul de eroare 83 sunt două dintre cele mai frecvente pe Disney+.
Eroarea 39 indică faptul că videoclipul pe care doriți să îl vizionați nu este accesibil în prezent. Este posibil să existe o problemă cu disponibilitatea sa regională. Țineți cont de faptul că este posibil ca anumite conținuturi să nu fie întotdeauna disponibile sau să apară și să dispară în funcție de locația dvs.
O altă problemă frecventă este codul de eroare 83. Acesta apare atunci când accesați internetul prin intermediul datelor celulare și nu prin Wi-Fi sau atunci când utilizatorii de iPhone/Android sunt conectați la un hotspot. Cea mai bună rezolvare, dacă este disponibilă, ar fi conectarea la un Wi-Fi stabil.
Filmele și serialele de pe Disney+ nu se încarcă
Dacă aveți probleme cu încărcarea filmelor și serialelor Disney+, ar trebui să faceți un test de viteză al internetului. Acest lucru vă va ajuta să determinați dacă problema este cu conexiunea dvs. sau cu Disney+. În funcție de rezultatele testului de viteză, puteți deduce că este o problemă cu Disney+, mai ales dacă conexiunea dvs. este bună pe alte site-uri web. În acest caz, ar trebui să încercați să vă ștergeți memoria cache a browserului. În caz contrar, este posibil să trebuiască să contactați serviciul clienți al furnizorului dvs. de internet pentru asistență suplimentară.